Tanker, ting skjer & sykt irriterende

LIGNENDE HALS SMYKKE – HER.
 

🌸UKEN SOM GIKK🌸

Akkurat nå:
Nå er jeg bare hjemme og venter egentlig bare på at klokken skal gå. Litt senere i kveld har jeg nemlig en spraytan time så nå skal jeg endelig bli sprayet brun og fin igjen. Etter det er jeg nødt til å sette igang med å redigere video til YouTube, imorgen kommer det nemlig en ny video på kanalen min! Det er bare å glede seg for denne videoen blir forhåpentligvis veldig morsomt og bra. Jeg er hvert fall helt sikker på at mange av dere kommer til å digge denne videoen! Abonner på kanalen min HER, for å ikke gå glipp av videoene mine!

Ukens høydepunkt:
Ting skjer, og det gjør meg glad! Jeg driver jo å lager sang sammen med mange andre flotte mennesker, kanalen min vokser og jeg føler meg egentlig bare veldig bra når det kommer til meg og det jeg driver med. Av en eller annen grunn føler jeg meg bare mye bedre nå enn det jeg gjorde før! Så klart er det ting som plager og som jeg ”sliter” med, men for første gang på lenge føler jeg meg liksom bra og flink. Halo – vi er allerede over 40 k på YouTube!! På kun 3 mnd!

Ukens nedtur:
Det er kaldt, jeg sliter med døgnrytmen og klarer fortsatt ikke komme meg på den kjedelige treninga haha.. Hva er nytt? Annet enn det føler jeg egentlig ikke det har vært så mange nedturer denne uken, noe som er veldig deilig. Ingen liker vell nedturer!

Ukens irritasjon:
En ting som irriterer meg helt sykt er faktisk det at folk er så negative! Jeg er uten tull dødslei av at folk hele tiden skal tenke negativt og dra andre ned og ikke opp. Hvorfor er det egentlig sånn at man ikke unner andre noe godt? Jeg føler hvert fall noen ganger at det er slik.. Noe som er trist! Så lenge jeg kan huske har jeg skrevet og fortalt dere at man skal være hyggelig mot andre, ikke dømme og tenke så sykt negativt om andre folk. Som blogger det siste året har jeg spesielt lagt merke til dette! Jeg føler at hvis man driter seg ut eller gjør noe dumt en gang så blir det snakket masse om, men om man gjør noe bra blir det ikke en gang nevnt. Ufattelig irriterende!

Ukens tanke:
Hva skal jeg kle meg ut som på halloween? Som dere vet om du følger meg så elsker jeg tema fester og det å skulle kle seg ut og pynte seg, men jeg aner enda ikke hva jeg vil være på halloween. Jeg vil ikke være noe jeg har vært før og jeg vil ikke være noe alle andre skal være. Jeg vet jo heller ikke om jeg får feiret ordentlig halloween da jeg ikke vet om jeg får tid, men jeg skal prøve så godt jeg kan.

Ukens antrekk:
Denne uken har vært veldig dårlig på outfit fronten hehe.. Enten så har jeg bare hatt på meg noe ekstremt kjedelig, eller så har jeg bare ikke fått tatt bilder! Noe som er veldig teit og dårlig, menmen.. 

LIGNENDE HALS SMYKKE – HER.

LIGNENDE RUMPETASKE – HER.

BUKSE – HER.

LIGNENDE JAKKE – HER.

BELTE – HER.

Ukens YouTube video:

np16CgxDRDM

(trykk på bilde for å komme til videoen)
 

Ukens mest leste innlegg:

Dette kan du være på Halloween!

Ukens spørsmål

Leser opp alle deres syke hemmeligheter

🌸🌸🌸

5 kommentarer
    1. Dwt mes at folk er negative og slik føler jeg med seg, men jeg tror bår folk er så langt nede mener de ikke å få deg ril å føle det slik. I hvertfall flesteparten. Men skjønner Abselutt hva du mener

    2. Du er så kul Isabelle 🙂 kan du ikke fortelle hva du synes om nettserien til NRK som heter Lik meg

    3. Når man bestiller fra Gucci må man betale frakt og toll da? Vet du noe om dette? Vurderer bestille beltet du har, men vet ikke om frakten og tollen koster masse. ILYSM<333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg