Q&A med lilsis – Fått mensen, puberteten ++ // NY VIDEO

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på min YouTube kanal, denne gangen en liten spørsmålsrunde sammen med min lillesøster Julie. Det er så morsomt å lage video sammen med henne, og denne videoen syntes jeg ble ekstra morsom – du skjønner det om du ser videoen haha 😉 Vi svarte jo på masse spørsmål om oss selv, hvordan vårt forhold er og har vært, og sist men ikke minst så svarte vi og snakket en del om puberteten. Det syntes jeg var veldig morsomt, spesielt siden Julie ble så flau!

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det er helt gratis. Vi spilte jo også inn en video til Julie sin kanal, der lagde vi en Yoga challenge som også ble ekstremt morsom!

DV-0Ndt3YC8

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

9 kommentarer
    1. Hei! Vil bare skrive en melding på vegne av min lillesøster på 9 år. Favorittkanalen hennes på YouTube var din og Martines, og hun var sæ begeistret for alle videoene dere la ut. Hun er i ettertid veldig lei seg(sikkert overdrevet, men hun er 9 år) for at dere ikke laster opp noe mer sammen. Og hun er såå nyskjerrig på hva som skjer videre, og veldig nyskjerrig på forholdet til deg og Martine, siden hun syns dere var “BFF Goals” (hennes ord)….Hehe, håper på svar 🙂

    2. Hva er det som feiler deg? Tar åsså spør om hvem som kan gjøre deg gravid? Selv om det er ment som tull, så er det jo heilt sykt av deg å skrive det. Voks opp..

    3. Hei Isabelle 😊Du er kjempeflink til å holde på med yt og blogg og ønsket jeg kunne være like flink som deg men får det ikke til😅 stå på💪🏻

    4. Hei Isabelle!, jeg ville bare spørre deg om hvorfor du bruker så mye sminke, på deg hadde det holdt fint med bare bryn og maskara!, du er såååååå pen i deg selv! Alle disse sminke greiene ødelegger deg💋du er jo så vakker, men sminken dekker det fantastiske trynet ditt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg