Dette kan du gjøre om du sliter med å sove

Hallo alle sammen♡

Det er ofte jeg sliter med å sovne om kvelden, og jeg vet at jeg ikke er den eneste. Det finnes et par ting man kan gjøre for at man skal sovne lettere eller rett og slett bare bli trøttere, det tenkte jeg å dele med dere i dag! Håper dette hjelper deg om du sliter med å sove på kvelden, og at det ødelegger hele dagen din.

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸SLITER DU MED Å SOVE? GJØR DETTE:

Legg vekk telefonen – Som de fleste helt sikkert kan tenke seg så kan det hjelpe på trøttheten å legge fra seg telefonen en god stund før man har planer om å legge seg. Det å ligge i sengen med telefon og pc er ikke det beste. Tro meg, I know haha..

Pust rolig – Om du ikke får sove så kan det hjelpe å tenke på pusten og puste rolig inn og ut.

Ikke ligg for lenge rolig – Om du blir liggende og prøve å sove blir det bare verre. Er det slik at du ligger over 20 min helt stille uten å få sove så gå å ta deg et glass vann eller spis litt for så å legge deg ned i sengen igjen. 

Skru av alle lys – Gjør det helt mørkt på rommet ditt før du legger deg, da er det alltid enklere å sovne. 

Spis – Det er veldig mange som blir trøtte etter å ha spist et måltid, inkludert meg selv. Om man ikke får sove om natten kan det faktisk hjelpe å spise noe enkelt før man skal legge seg. 

Åpne vinduet – Selv syntes jeg det er helt forferdelig å skulle legge seg når det er alt for varmt, da ligger man bare å vrir seg. Prøv heller å åpne vinduet slik at det kommer kald, men også frisk luft inn på rommet ditt. Det kan hjelpe med søvnen!

En varm dusj – Prøv å ta deg en varm og deilig dusj rett før du legger deg i sengen din, det er verdens beste følelse! Spesielt på helt nytt og rent sengetøy.

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸🌸🌸

Sliter du med å sove? Var dette hjelpsomt?

21 kommentarer
    1. Jeg er helt enig med deg! Jeg hater å sove med varmt rom!! Før når foreldrene mine kom og ga nattakos gikk de innom brødrene mine sine rom å så kom de til mitt😂 de syns det var isekaldt💙 jeg hater å sove med varmt rom og må ha det isekaldt😂👌🏻

    2. Du alt det du skrev bruker eg å gjøre og eg veit at alt det du skrev hjelper som bare det😍🙃

    3. Døgnrytmen min e helt ødelagt, siden eg har en sykdom som heter ME. Og de fleste folk som har den sykdommen har veldig problemer med og sove, så d suger litt

    4. Isabelle Eriksen❤️ Du e så fin,søt,snill og MYYEEE mer💖 du er så flink med YouTube og blogg og alt mulig💘 jeg vil bare si jeg er din største fan💖 så glad for at du startet med YouTube, for du e så flink på det❤️❤️❤️ Håper dagene dine er parfekte, for det fortjent du❤️😘 Elsker deg❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    5. En gang jeg plukka jordbær, var det ei fioran meg (ei blondine i 30-åra vel) som feis kraftig. Og så snudde hu seg mot meg, og sa det, at det her var en fittefis.
      Men var det noe slags løgn,lurer jeg nå.
      Var det her en rompefis,lurer jeg.
      Og i dag har jeg brukt den her prompetrusa,som jeg fikk av negeren på Kiwi, Og med den her trusa, vil prompene mine lukte jordbær.
      Og da jeg gikk ut i gangen her, på tidligere Thon Hotel,prompa jeg i fem minutter. Men da en femi kineser (med semi ståpikk,må man vel si), bøyde seg ned og kjente på lukta, sa han det at prompene mine lukta verre enn før.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg