Forteller hvorfor jeg angrer på mine tatoveringer.. – NY VIDEO

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for en ny video på kanalen min, og denne gangen en video litt uten om det vanlige. Jeg åpner meg skikkelig for dere og forteller dere ting jeg egentlig aldri har innrømmet før! Jepp, jeg angrer på tatoveringer. 

Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis! 

d7Ds-OGG72Q

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

5 kommentarer
    1. Heihei, jeg digger at du legger ut videoer, men har et lite spørsmål. Det er om du har mulighet til å tekste de? For jeg sliter selv å høre lyder fra tekniske teknologier, så det er kjipt for meg og ikke får med det du sier.. Ønsker selv å kunne se dine videoer, så det var mitt ønske, heh. Gjerne tekst <3

    2. Du er kul og pen ♥️♥️♥️Du er så morsom og se på på YouTube ♥️♥️♥️Du er så snil ♥️♥️♥️ Jeg elsker deg♥️♥️♥️

    3. Jeg holder på å fjerne en tattovering hos en klinikk i Oslo (som sier de er blant de beste, uten å nevne navn). Jeg har holdt på i 3 år og den er fortsatt ikke borte. Akkurat nå ser den ikke bra ut, kan tyde på at jeg har fått både arr og tap av pigment i huden. Det er tydeligvis en sjanse en må ta – noen ender opp med arr og pigmenttap… så det er en risk å ta selv om klinikken påstår det er «mest skånsomme tattoveringsjerningen».

    4. Hei, syntes det er en søt video, men du tar på alle tatoveringene når du skal vise de frem så de er ikke så lett å se

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg