TALKSHOW – Svarte på spørsmål om sex, mensen, pubertet, kropp ++

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det fint og har akkurat kommet meg hjem fra noe veldig spennende. I dag har jeg gjestet i et talkshow, noe som var veldig morsomt – spesielt siden det var med venner. Nellie har jo sammen med fire andre YouTubere et eget talkshow på TVNorge sine nettsider Dplay.no som kalles Dway. Dette gikk live i dag klokken 15, men jeg er sikker på at det er andre måter å se på det nå i ettertid. Jeg vet hvert fall at mange av episodene kommer ut på TVNorge sin YouTube kanal, så det er nok bare å følge med!

Jeg var gjest sammen med fineste Sara Høydahl, vi snakket om masse greier som jeg vet mange er veldig interessert i. Vi hadde nemlig «under dyna» live i dag. Så vi snakket blant annet om sex, mensen, kropp, puberteten og svarte på masse spørsmål rundt dette. Noe som alltid er veldig morsomt! Jeg kan nok dele på mine sosiale medier når dere kan se det om du ikke fikk sett det live i dag.

Om du så på – hvordan var det??

15 kommentarer

Siste innlegg