Ukens spørsmål// Operasjoner, Jobben min, Her bor jeg, Mobbing ++

Processed with VSCO with c1 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Tips til noen bra serier på Netflix?
Jeg er veldig glad i Gossip girl, Modern family og Vampire Diaries. Har faktisk begynt å se på Game of thrones nå, men den er dessverre ikke på Netflix..

Når følte du deg trygg på deg selv?
Jeg vet ikke, jeg føler meg egentlig ikke sånn super trygg på meg selv den dag i dag. Før var jeg jo spesielt usikker på meg selv og fulgte bare strømmen, mulig det har kommet med alderen og at jeg er tryggere på meg selv fordi jeg er litt eldre enn det jeg var før. Jeg liker å tenke på at ingen er like og ingen er perfekte, gjør det som gjør deg lykkelig! 

Hvor gammel var du da du fikk din aller første kjæreste?
Jeg var vell sånn 13, 14 kanskje, herregud er det rart at jeg ikke husker det haha? Jeg hadde jo to kjærester på ungdomsskolen som ikke var veldig seriøse. 

Hvordan reagerte du da du skulle få en lillesøster?
Jeg ble såå glad. Jeg var jo enebarn helt til jeg var ni år gammel og det eneste jeg ønsket meg var en søster eller bror og plutselig hadde jeg tre haha. Jeg ble veldig glad! 

Hvem ser du mest av på YouTube?
Veldig forskjellig, jeg ser nesten kun på utenlandske youtubere. Jeg elsker David Dobrik og den gjengen, Shane Dawson (den nye serien hans nå er jo helt rå), Liza Koshy, Jeffree Star osv..

Er du og Agnete bestevenner?
Vi er ikke bestevenner, men har blitt veldig godt kjent i det siste. Noe som er veldig koselig! 

Processed with VSCO with c1 preset

Hvorfor ville du starte med YouTube og blogg?
Jeg vet egentlig ikke, jeg startet jo etter Paradise Hotel sånn som alle de andre deltakerne. Så har det egentlig bare gått fremover! Nå elsker jeg dette.

Hva syntes Julie (min lillesøster) om bloggen din?
Jeg håper hun syntes det er gøy å følge med. Jeg vet at det er et par ting jeg har delt og lagt u t som hun syntes er teit haha.. 

Har du fortsatt kontakt med Kevin fra Paradise Hotel?
Nei, det har jeg ikke.

Hvordan var det i starten da du fikk hat kommentarer?
I starten var det så klart ikke noe morsomt, men nå er jeg blitt vandt til det. Trist, jeg vet!

Vil du ha dyr, hvilket?
Jeg har en hund nå, og har egentlig ikke tenkt til å skaffe meg flere dyr. 

Hva er det beste med å være kjendis?
Nå føler ikke jeg meg som en superkjendis, men jeg syntes det er veldig koselig at folk kommer bort til meg og vil prate og ta bilder. 

Kunne du blitt sammen med Grunde Myhre? Hvorfor, hvorfor ikke?
Oj, det har jeg aldri tenkt på før haha.. Jeg aner ikke faktisk! 

Hvor gammel er du, når er bursdagen din?
Jeg er 21, blir 22 den 10. november!

Hva er din sykeste hemmelighet?
Jeg tror faktisk ikke jeg har noen syke hemmeligheter, om jeg hadde fortalt de så hadde det heller ikke vært noen hemmelighet lenger.

 Processed with VSCO with p5 preset

Kan du si alle operasjonene og skjønnhets inngrepene du har gjort?
Det er ikke noe hemmelighet at jeg har silikon og fillers i leppene. Det er også det eneste jeg har! Jeg har faktisk ikke gjort noe med leppene mine på over 1,5 år!

Når var første gangen du var full?
Første gangen jeg smakte på alkohol gikk jeg i niende klasse, men det synes jeg bare var super ekkelt da. Første gangen jeg var ordentlig full var vel på videregående skole. 

Har du operert magen din?
Nei, det har jeg ikke. 

Hva jobber du med?
Jobben min er blogg, YouTube og sosiale medier. 

Hva må til for å få deg med på date?
Det er bare å spørre 😉

Har du noen gang slitt psykisk før?
Nei det vil jeg ikke si. Jeg har hatt dager hvor jeg bare har lyst til å dø, men jeg vil ikke kalle det å slite psykisk, alle kan ha en dårlig dag innimellom. Det vil ikke nødvendigvis si at man har angst og sliter psykisk.

Hva tenker du om spørsmål som ”Hva tjener du”?
Jeg syntes det er greit at folk spør, men man kan ikke regne med et konkret svar! Selv bryr jeg meg ikke sånn kjempe masse om akkurat det. 

Kunne du blitt med på Skal Vi Danse?
Ja, det kunne jeg helt sikkert. 

Hvordan var BATTLE filmen?
Den var bra! 

Er du veldig travel i din hverdag?
Jeg vil ikke si at jeg er veldig travel, men jeg har en del å gjøre!

Bor du alene? Hvor bor du?
Nei, jeg bor fortsatt hjemme hos mamma. Sparer til å kjøpe meg en egen leilighet! Har ikke lyst til å leie.

Hvordan var moren din da hun fikk vite om første gangen du hadde sex osv?
Jeg fortalte aldri mamma at jeg hadde hatt sex, så jeg aner ikke. Etterhvert så bare skjønte hun det tror jeg!

Når begynte du med BH?
Første gangen jeg brukte bh husker jeg skikkelig godt, da gikk jeg i syvende klasse og ble mobbet for å gå med det siden jeg ikke hadde pupper haha.. Da tok det en stund før jeg gikk med det igjen. Skikkelig teit faktisk!

Kan du vær så snill å snakke mer om mobbing og nettmobbing?
Ja, jeg har lyst til å snakke mer om det. Kanskje det kommer flere videoer på YouTube fremover, syntes det er enklere å snakke om det der enn å skrive!

Hvor ofte legger du ut videoer på YouTube? Har du faste dager?
Det har blitt sånn 3 ganger i uken nå. Jeg har ingen faste dager, vil dere ha det? Føler det er mye bedre å . bare legge ut videoer når jeg vil og når jeg har noe å komme med. 

Ser du på Ex on the beach? Hva syntes du om det og folka der?
Ja, jeg har sett på episodene. Jeg syntes det er helt sykt haha.. 

Liker du Marcus og Martinus?
De er helt sikkert noen fine gutter!

Hvilket stjernetegn er du?
Skorpion.

Har du førerkortet? Hvordan var det å ta det i såfall?
Ja, det har jeg. Jeg fikk det da jeg var 18 år gammel, det gikk relativt greit bortsett fra at jeg strøk på den første oppkjøringen..

Har du en liste over hvem du har hatt sex med?
Nei, jeg hadde det før faktisk. Nå har jeg ikke det!

Hvordan telefon har du?
iPhone X.

Hva pleier du å ta bilder med? Kamera eller telefon?
Bruker begge deler, kanskje mest telefon nå i det siste! Telefonen min har jo ganske bra kamera og jeg føler det holder.

Har du noen gang angret på at du begynte med blogg?
Ja, haha.. Noen ganger har jeg bare lyst til å slutte!

Processed with VSCO with c1 preset

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

26 kommentarer

Siste innlegg