Snoker i mobilen til Nellie – FANT MYE SYKT!!

Hallo alle mine fine♡

Endelig er det tid for en ny video på min YouTube kanal, og denne gangen en video sammen med nydelige Nellie! På min kanal filmet vi en video der jeg snoker i telefonen hennes – og shit, så mye sykt jeg fant haha! På Nellie sin kanal filmet vi ”under dyna” som er en serie hun har på kanalen hvor vi svarer på spørsmål om sex, kropp, puberteten osv.. 

Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis! Vi er forresten snart 30k, noe jeg er skikkelig giret over. Dere er virkelig de beste!

ENJOY:

9ubvKdKaB18

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

 

Nellie sin video: 

-pCnjLGXaSU

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

5 kommentarer

Siste innlegg