Ukens spørsmål// Leppene mine, Kjæreste, Snus, YouTube, Uvenner ++

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Har du ofte one night stand?
Jeg vil ikke si at jeg har det så veldig ofte, men jeg har hatt det før liksom. Flere ganger haha..

Hvor lenge har du hatt din YouTube kanal nå?
Nå er det vel rundt 2 mnd. Tiden går så fort og jeg er super stolt og glad for at det går så bra. Jeg har virkelig de beste følgerne! Vi er snart 30k babes. Trykk HER for å komme til kanalen min, gjerne abonner! Det er helt gratis. 

Hva vil du oppleve dette året?
Masse, det er så sykt mye jeg har lyst til å gjøre med livet mitt og ikke minst med karrieren min. Jeg har faktisk en del planer og ideer fremover og jeg tror det kommer til å bli ekstremt spennende. Det er bare å følge med babes!

Hva er det verste du har gjort mot noen med vilje?
Haha, det aner jeg ikke.. Jeg har jo sikkert gjort en del ting da jeg var liten, men ingenting jeg kommer på nå i farta.

Syntes du det var dumt at Marius valgte Viktoria i stedet for deg på Love Island?
Nei, du det går helt fint!

Hvem liker du best på Ex on the beach?
Hmm, jeg aner faktisk ikke. Jeg syntes alle der helt crazy på hver sin måte, men Rikke er en jente jeg syntes tar seg godt ut.

Hvem liker du minst på Ex on the beach?
Hmm, det må faktisk bli en av guttene. Jeg syntes Daniel var litt for selvgod og jeg liker jo ikke sånne mennesker, men han var kjekk da 😉

Hvor lenge tror du at du kommer til å drive med blogg og YouTube?
Så lenge jeg kan egentlig. Jeg har ikke tenkt så veldig mye på det, men vil jo holde på så lenge det lar seg gjøre!

 Processed with VSCO with b1 preset

Hvem var han du hadde sex med først som du angrer på?
Uff, det var faktisk en som var mye eldre enn meg og som utnyttet det..

Hva syntes du om YouTube kanalen til Julie (lillesøsteren din)?
Det er helt sykt at det er så mange som har sett den første videoen hennes og som har abonnert. Altså, hun tar jo nesten igjen meg haha. Døds gøy!

Hvem stoler du mest på i hele verden?
Jeg stoler egentlig ikke hundre prosent på noen, kun meg selv. Men om jeg må velge en så blir det nok mamma!

Har du troa på kjærligheten?
Haha, begynner å miste det litt nå! Neida, jeg håper det. Jeg er litt håpløs på det der bare.

Hvordan opplever du dagens tenåringer?
Veldig forskjellige. Noen er herlige, mens andre ikke er fullt så herlige – Som det alltid har vært. Det finnes alltid noen som kun er ute etter å plage andre og lage bråk! 

Hva er din favorittsang at the moment?
Kanskje Swish av Tyga.

Hva hadde du gjort om du hadde vunnet 5 mill kroner?
Da ville jeg kjøpt meg et hus og en fin bil 🙂

Er det vondt å ha sex 2. gangen?
Jeg vil ikke si at det er så veldig vondt, men det er jo ubehagelig de første gangene man har sex.

Er du fornøyd med leppene dine, eller angrer du litt?
Ja jeg er egentlig fornøyd. Kunne så klart klart meg uten fillers også.

Har du egentlig lyst på kjæreste?
Både ja og nei, jeg er faktisk skikkelig usikker. Jeg husker nesten ikke hvordan det er å ha en kjæreste haha.. Trist, jeg vet!

Blir du ofte gjenkjent på gata?
Ja, og det er veldig koselig.

Legger du til noen av følgerne dine på snapp?
Jeg har faktisk gjort det, det skjer ikke ofte – men jeg er venn med noen av mine følgere på Snap og Instagram.

Hva fikk deg til å begynne å snuse?
Jeg aner ikke, heldigvis så har jeg klart å slutte. Jeg tror det egentlig bare var det at alle rundt meg gjorde det og da var ikke jeg sterk nok til å la være. Det er super teit, dumt og ikke minst dyrt å snuse – anbefales ikke.

Har du et kjendis crush?
Faktisk ikke.

Hva syntes du om utlendinger?
Liker alle mennesker jeg. Hvis man tenker på at vi norske faktisk er utlendinger for folk i andre land er det egentlig så mye å tenke? Mennesker er mennnesker 😀

Hvis du kunne tatt vekk en dag fra uka, hvilken dag ville det vært?
Mandag haha..

Hvis du får kjæreste, vil du ha barn med en gang da?
Neinei er du gal. Må hvert fall vente noen år!

Hvilken norsk blogger liker du best og minst?
Jeg aner faktisk ikke, det er ingen jeg spesielt liker eller hater! 

Hvilken norsk YouTuber liker du best og minst?
Hmm, enda vanskeligere.. Jeg følger med på Sara Høydahl, Nellie, Agnete og alle de jeg egentlig kjenner. De jeg liker minst på YouTube er nok de kanalen som kun lager innhold der man mobber og snakker ned om andre. Det er så teit!

Processed with VSCO with c1 preset

Hva syntes du om all kritikken du får?
Jeg syntes egentlig ikke at jeg får så alt for mye kritikk og hat. Så klart syntes jeg det er teit med folk som kun er ute etter å såre meg, det funker jo ikke haha.. De positive kommentarene fra dere babes, overgår alltid hat. Love you all!

Hvor bor du?
Jeg bor på østkanten i Oslo!

Hvor høy er du?
Jeg er rundt 168cm.

Hvilken kroppsdel på deg selv liker du best og minst?
Liker kanskje bena mine best, men liker armene og magen min minst.

Har du noen gang vært sammen med to stk på en gang?
Nei, det har jeg aldri.

Hvor ofte er du og søsteren din sammen?
Ikke så veldig ofte, og det er litt trist.. Vi snakker en del sammen på snap og meldinger osv da!

Processed with VSCO with c1 preset

Har du planer om å flytte til utlandet?
Jeg har ikke planer om det, men det hadde helt klart vært sykt deilig! Jeg har jo lyst til det liksom. 

Er du ikke venn med Sofie Nilsen lenger?
Joo, vi er venner. 

Har du noen gang rømt hjemmefra?
Jeg har ikke rømt hjemmefra, men jeg har sneket meg ut gjennom vinduet på rommet mitt om natten haha.. Mamma fant det så klart ut og klikket!

Hvor mange land har du vært i?
Oj, det er mange. Jeg har faktisk vært veldig mange steder. Jeg har ikke telling, men har vært de fleste stedet i Europa, har vært i Kina, USA, og Mexico. Elsker å reise!

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

46 kommentarer
    1. Ikke for å være slem eller noe! Jeg synes leppene dine passer best til å være litt mindre❤️ Jeg føler du har litt store og klumper i leppene etter fillersene😭 Håper du fjerner litt av det sånn du får bort klumpene! Du er uansett fin, det er bare et tips fra meg❤️❤️

    2. Hva synes om det mads Hansen la ut om deg på Instagram? (Det med at du hadde redigert deg selv/kroppen din)

    3. Ja du kunne ikke svare på hvorfor du hadde redigert kroppen din på instagram bildet ditt. Selv om du ikke er fornøyd med armene dine trenger du vel ikke redigere dem for å føle deg bedre? Sykt synd at du ikke bare kan svare på hvorfor du lager kroppspress.. Jeg blir utrolig skuffet av deg!

    4. Anonym: Jeg vet egentlig ikke! Jeg har ikke lagt skjul på det og jeg pleier ikke redigere kroppen min, jeg er fornøyd med kroppen min liksom. Jeg redigerte armen min fordi på det bilde så den ikke ut, ingen unnskyldning jeg vet.. Armene mine er det på kroppen min som jeg er mest misfornøyd med (selvom jeg egentlig ikke har grunn til det)…

    5. Kan du forklare din bosituasjon? Jeg har ikke helt skjønt hvordan du bor, med hvem og i kollektiv/leilighet osv😅

    6. Hvorfor er du misfornøyd med magen din? Å hvorfor redigerer du den tynnere på enkelte bilder? Skaper dårlig selvbilde til jenter som har samme fasong som deg.

    7. er også sånn at jeg liker bena mine best og magen/armene mine minst, siden fettet legger seg lettere der. men du skal vite at din kropp er sykt fin. det er fint med litt ekstra fett og jeg synes du ser skikkelig fin ut slik du er. det er sikkert vanskelig for deg å endre synet ditt, men du burde være superfornøyd med magen og armene dine.

    8. Man ser jo at du redigerte magen ved livet ditt også på Mads Hansen sin IG, ble brått veggen helt skjev da eller? Herregud få deg mere selvrespekt og slutt med det du gjør. Er så trist at barn/tenåringer følger og ser denne siden av deg.

    9. Kan du pls svare på hvor leopardtoppen/ bodyen din er fra? trenger svar snarest!! elsker deg, pls svar❤️❤️❤️

    10. Først og fremst så må jeg bare si at jeg ELSKER bloggen din! <3
      Jeg skal snart til Oslo med noen av familien, og andre halvdelen av familien sier at vi må være svært forsiktig siden det er så mye gale som skjer der. Jeg har vært i Oslo før og jeg elsker meg der! Men det jeg lurte på var om du hadde noen forslag på hvilke gater vi bør holde oss unna, og om det er noen gater i det hele tatt som er mer "farlig" enn andre. <3 Håper du svarer, love you <3

    11. Det virker ikke som at du og Martine er så mye sammen lenger? Er det en grunn til det? Mulig det er privat, bare lurer.

    12. Jeg skjønner at du og Martine ikke er så mye sammen lenger… men jeg lurer på om du savner æ være sammen med henne? å skulle ønske at all ting var som før igjen? siden dere var veldig mye sammen før:) Elsker deg oooog Martine ❤️spessielt dere ilag!! savner dere

    13. Hei Isabelle, hva har egt skjedd med Martine Lunde og deg, dere er jo aldri sammen lengre? Du er kul btw😍😍

    14. Hvor lenge skal du og Martine være uvenner lizm?? Martine har jo selv innrømmet at det var noe, men på en video på yt sa hun at dere bare var vokst fra hverandre. Hva er det for noe??!
      Når skal dere dra ut å spise midda eller noe lizm??

    15. hei! du er en kjempepen, søt jente, å du sier du kunne klart deg uten fillers, da skjønner jeg ikke hvorfor du har så sinnsykt mye… Snakk om å ta fokuset vekk fra resten av ansiktet ditt, trist at unge jenter ser opp til deg og tror de må se sånn ut, det ser jo rett og slett dumt og unaturlig ut.. du hadde hvert mye finere naturlig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg