Bildene som aldri kom på bloggen – Stygge bikini bilder av meg

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Om ikke er jeg her for å prøve å få dere til å føle dere bedre og få dere til å le litt, haha.. I dag tenkte jeg nemlig at det var på tide med «bildene som aldri kom på bloggen» med andre ord – masse stygge og mislykka bilder av meg selv. Det er viktig å ikke ta seg selv så høytidelig innimellom og le litt av seg selv.

Som blogger og influencer tar jeg hundrevis av bilder av meg selv hver dag og da sier det selv at mange av de bildene ikke blir som planlagt. Det er faktisk flere bilder som blir stygge enn bilder som blir fine! Det skal mange bilder til før jeg faktisk får et perfekt bilde som jeg har lyst til å bruke.

🌸Håper dette får deg i bedre humør:


Altså hva er det jeg prøver på? Dette ser absolutt ikke sexy ut, noe jeg prøvde å være haha..


Ser ut som jeg ikke engang har på meg truse.. Veldig anspent ser jeg også ut!


Ja, tror egentlig ikke dette bilde var planlagt.


Dette bilde kunne faktisk vært skikkelig fint, om ansiktet mitt hadde fulgt med..


Se hvor solbrent jeg var på ryggen haha.. Fæl skille også! Haha uff.


Blåser nesten bort her.. For ikke å snakke om stive nipler.. Haha flaut!


Hva skjer her?? Ser ut som jeg anspenner meg sykt.


Dette kunne også blitt et fint bilde om ansiktet mitt hadde fulgt med.


Ja, ingen kommentar haha..


Hahaha, jeg dør av det her..


Skjønner ikke helt hva jeg gjør med hånden min her? Og det gliset da haha..


… Ingen kommentar!


Ikke helt klar for photoshoot..


Blurryyy.


Meg akkurat nå og de fleste dager haha.


Nydelige begge to 😀 


Må passe på håret når det blåser ute.


Altså hvordan står jeg her.. Det ser seriøst ut som om bena mine og hofta mi er knekt haha!


Når folk ødelegger.. Hahha!

Herregud nå er jeg flau.. Hvilket bilde syntes du var det verste? Jeg skjønner ikke hvorfor jeg velger å gjøre dette mot meg selv haha.. Jeg vet jo at dere elsker disse innleggene, så ja – bare hyggelig. Det er ikke for meg jeg legger ut dette for å si det sånn!

Ha en nydelig fredag videre babes, vi blogges senere! Skal forresten starte med «ukens spørsmål» snart så hvis det er noe du lurer på som du vil ha svar på fra meg så er det bare å legge igjen en kommentar!!

29 kommentarer

Siste innlegg