Slik får du perfekt eyeliner og øyenskygge – SMINKETIPS

Hallo alle mine fine♡

Jeg får veldig ofte spørsmål om sminken min og ekstra ofte når jeg går med eyeliner og øyenskygge! Jeg elsker sminke og det å prøve forskjellige ting. En ting jeg ofte bruker når jeg skal sminke øynene mine fint er faktisk teip, det fungerer utrolig bra og nå tenkte jeg å vise dere ordentlig hvordan jeg gjør det. Jeg håper du liker denne videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min. Det kan du gjøre om du trykker HER. Det er helt gratis å abonnere!

I_k_ETvfE8k

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

Jeg håper du lærte noe nytt!

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

3 kommentarer
    1. Er det frustrerende at du som blogger bra og publiserer flere innlegg daglig bytter på å ligge høyt oppe og litt lenger ned, mens for eksempel Martine som kanskje blogger 2 ganger i uka kommer opp med en gang hun legger ut noe, og kommer over mange av de som faktisk gjør en innsats for å være på topplista?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg