Spørsmål og svar om Love Island

 Processed with VSCO with c1 preset

❤️DU SPØR, JEG SVARER – LOVE ISLAND SPØRSMÅL OG SVAR❤️

Hvem av jentene likte du minst?
Oj det er veldig vanskelig å si, det var liksom ingen jeg mislikte sterkt! Men den jenta jeg liker aller minst er kanskje Magnhild eller Victoria.

Hvem av guttene likte du minst?
Hmm, Marius.

Hvem av guttene syntes du ser best ut?
Andreas og Martin.

Hvem inne på villaen var snillest av jentene?
Jeg likte Bruna veldig godt!

Hvem inne på villaen var snillest av guttene?
Andreas var veldig hyggelig syntes jeg!

Jeg vil ikke se på nå som du er ute, kan du melde deg på igjen? Plis..
Jo fortsett å se på, det er nå det blir spennende føler jeg!!

Føler du selv at du ble godt tatt imot?
Ja til en viss grad. Alle var liksom veldig hyggelige og alt det der, men jeg merket at jentene følte seg truet og at guttene var redde for at partneren skulle bli sur!

Angrer du på at du takket ja til å være med?
Nei, jeg angrer ikke!

Hvorfor fikk du lov til å blogge der inne og være på sosiale medier når ingen andre fikk det?
Alle får legge ut ting på sosiale medier, enten om det er familie, venner eller deltaker ansvarlige 🙂

Syntes du det var fint der?
Jaa, veldig! Det er kjempe fint der inne.

Hvor varmt var det i Gran Canaria?
Det er faktisk ikke så veldig varmt der syntes jeg, hvert fall ikke nå da jeg var der. På kveldene var det faktisk skikkelig kaldt og de fleste satt med tykke klær og tepper, men om dagene er det varmt. 

Hvem av jentene likte du best?
Likte Bruna og Ina veldig godt, og Andrea da så klart!

Hvem av guttene likte du best?
Andreas og Niklas kanskje.

Hva syntes du om at Victoria og Magnhild snakket dritt om deg?
Jeg syntes egentlig ikke det var så morsomt haha! Selvom dem ikke sa så veldig mye stygt akkurat, så trodde jeg ikke dem kom til å kalle meg stygge ting som bitch, manipulerende og at de skulle blande inn puppene mine. Menmen, de følte seg jo tydeligvis veldig truet så så jævlig kunne jeg ikke vært 😉

Hvor i ligger villaen?
På Gran Canaria! 

Hvordan fungerer det når dere liksom prater til kamera? (SYNC)
Da er vi nede i et eget rom å prater litt om hva som har skjedd i huset osv. Det sitter en person bak å spør oss om spørsmål som vi må svare på mens vi ser inn i kamera og snakker i fulle setninger. For det dem spør om klippes nemlig bort på tv så for at dere skal skjønne noe må vi på en måte gjenta spørsmålet i svaret!

Kunne du blitt med en gang til?
Jeg vet egentlig ikke. Da skulle jeg vært mer forberedt og kanskje vært med fra starten eller hvert fall fått en fordel der inne! Jeg er ikke sånn som liker å ødelegge mellom andre når begge parter liker hverandre og slike ting. jeg vil ikke ha en gutt som liker en annen jente for å si det sånn!

Tror du helt ærlig du kunne funnet kjærligheten med noen av dem som er der nå?
Det er veldig vanskelig å si. Alt kan jo skje, men jeg tviler!

Hvordan gutter liker du egentlig?
Haha det er det som gjør dette så vanskelig, JEG VET IKKE.. Jeg har liksom ”falt” for så veldig mange forskjellige personer, det er liksom ikke en type jeg liker! Men mannen min må være snill og hyggelig, behandle meg med respekt og ta livet litt med ro. Han må også se helt grei ut da, men utseende er ikke alt for meg!

Hadde dere leggetid? Når måtte dere legge dere?
Ja, men jeg vet ikke helt når det var. Tror det var litt forskjellig, men vi måtte alle legge oss samtidig når produksjonen sa det!

Når sto dere opp?
Det var også litt forskjellig tror jeg, men min første dag i villaen sto vi ikke opp før klokken 10:00. Så det var deilig!

Ble dere filmet hele tiden eller var det noen ganger dere ikke ble filmet?
Nei det er noen ganger om dagen man er ”off cam”. For eksempel når noen som jobber i produksjonen kommer inn å skal fortelle oss noe, også spiser vi lunsj og middag sammen off cam.

Møtte du Tone Damli?
Ja, jeg møtte henne. Men ikke inne i villaen!

Du kan jo bare melde deg på igjen, sånn som Magnhild gjorde?
Ja alle kan jo melde seg på, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det nå med det samme! Om drømmemannen kommer inn i huset så kanskje 😉

Hvilken episode var det, når du kom inn på Love Island?
Jeg kom ordentlig inn i episoden som kom ut på tirsdag. Episode nr 16!

Hvorfor sier Sofie at du og Andrea er gode venner, mens når gutta spør om dere sier du bare “vi er venner liksom”, og får det til å høres ut som hun er en tilfeldig person du kjenner litt bedre enn en bekjent?
Jeg mente bare at vi ikke var bestevenner liksom. Vi er venner, og jeg liker Andrea kjempe godt!

Var det planlagt at du skulle ryke?
Haha, nei absolutt ikke.. Stakkars Ina da som kom inn sammen med meg og begge var i samme situasjon. Dette var ikke planlagt!

Ble du lei deg når du ble sent ut?
Nei overhode ikke. Det kom ikke som noe sjokk og det gikk helt fint! Så klart er det litt kjipt, men sånn er det.

Vet du hvor lenge Love Island varer? Tone dro jo hjem i går, og er ikke hun programlederen?
Love Island er vell ferdig i starten av oktober om jeg ikke tar helt feil. Finalen er torsdag 4. oktober. Tone skulle bare en liten tur hjem så kommer hun tilbake tror jeg! Showet er ikke over av den grunn.

Angrer du på noe du gjorde der inne?
Nei egentlig ikke. Kanskje jeg angrer litt på at jeg ikke prøvde meg litt mer på noen av de andre guttene og pratet litt mer med alle sammen.

13 kommentarer
    1. Veldig gøy at du ble med, synd oppholdet ikke ble lenger <3
      - Fikk du god kontakt med noen av deltakerne, som dere kommer til å holde her på utsiden? Som Ina?
      - Må man ikke være 23 år for å være med? Gjorde de bare et lite unntak akkurat for deg?
      🙂

    2. Du er en fin TV figur. du burde melde deg på fra start av. Ikke alltid komme inn i programmene med dårlig utgangspunkt liksom.

    3. Svar til Marty Party: Influencer er ikke ansvarlig til å oppdra barna til andre. Vi lever i en krenka generasjon der alle vil skyve fra seg ansvar og heller skylde på alle andre for at de ikke er fornøyd med selv selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg