Tisset på meg, drept av mine foreldre+ // FUNFACTS OM MEG – Video

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for en ny video på min YouTube kanal, denne gangen tenkte jeg dere skulle få bli enda bedre kjent med meg og derfor skal få vite 28 ting du helt sikkert ikke visste om meg. Jeg elsker slike videoer selv så jeg håper du liker denne. Husk å gi meg en tommel opp på YouTube om du likte denne videoen så setter jeg stor pris på om du abonnerer også. Det kan du gjøre HER, og det er helt gratis!

libUzlU3Dkg

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

2 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Ang. de siste funfactsene dine, og dette har jeg faktisk tenkt på før! Det kan se ut som at du har gingivitt, altså en betennelse i tannkjøttet. Dette kan jeg se fordi tannkjøttet ditt ser rødt og hovent ut på opptil flere bilder. Dette kan skyldes dårlig tannpuss som du selv påpeker, men det kan også være stramt leppebånd mellom de to fortennene i overkjeven. Har du det?
      Mvh bekymret Tannpleierstudent

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg