Isabelle + ? = LOVE // FUNNET MEG KJÆRESTE ENDA?

Hallo alle mine fine♡

Hvordan syntes du det går med meg inne på Love Island? Tror du jeg kommer til å finne kjærligheten? Jeg er hvert fall veldig spent på hvordan dette lille eventyret kommer til å gå. Kommer jeg til å faktisk finne kjærligheten eller blir jeg sendt på hode og ræva ut igjen? Inne på Love Island er man jo nødt til å ha en partner for å komme seg videre i ”spillet”. 

Det er nok ganske mange som lurer på hvordan Love Island egentlig fungerer, og det tenkte jeg å fortelle dere nå. Det eneste man egentlig skal gjøre er å finne kjærligheten. Man kommer seg videre ved å ha en partner, uansett om man liker h*n eller ikke. Partner må mann ha uansett! Om ingen i villaen er for deg så er du uansett nødt til å ha deg en partner for å komme deg videre for å eventuelt finne kjæresten senere i spiller. I finalen er det et par som vinner og da kan man velge mellom pengene eller kjærligheten! Pengepremien er faktisk på hele 500 000,- kroner. Dette er jo også så å si direktesendt TV da episodene blir sendt på TV dagen etter at det er spilt inn. Seerne kan derfor laste ned appen ”Love Island” for å stemme på sine favoritt par osv. Anbefales – du kan jo faktisk være med å bestemme litt av hva som skal skje!

Så, med det sagt – Hvordan tror du det kommer til å gå med meg. Håpløse meg, haha.. Kommer jeg til å finne meg noen? Hvem i huset tror du jeg hadde passet best sammen med? Hva tror du kommer til å skje? Finner jeg noen eller finner jeg ikke noen? Følger du med på TV?

Ønsk meg lykke til da alle sammen! 

❤️❤️❤️

8 kommentarer
    1. Du smeltet rett inn i gruppen! Men det er dumt at Viktoria, Bruna og Mangnhild baksnakket deg. Viktoria sa at du bare var en sminke jente og kalte deg bitch og Magnhild sa at hun håpet Martin ikke likte implantat jenter! :c

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg