Ukens spørsmål// Analsex, Sendt nakenbilder, Sex, Love Island ++

Endelig tid for Ukens spørsmål, beklager for sen oppdatering. Som dere vet så er jeg på Love Island nå og blir litt dårlig med blogging herfra, men håper likevel dere vil følge med! Bloggen og YouTube blir oppdatert. HUSK Å FØLGE MED PÅ LOVE ISLAND DA FOLKENS, hvordan syntes dere jeg er på TV så langt?

Processed with VSCO with c1 preset

Har du prøvd analsex? Hvordan er det?
Nei det har jeg aldri hatt, ikke ordentlig hvert fall. Jeg vet at det kan være sykt vondt om man gjør det feil. Man må slappe av, varme opp osvosv!

Hvorfor kysser du andre jenter på munnen?
Haha, jeg vet ikke.. Jeg pleier å nusse venninnene mine, er ikke det bare koselig da?

Har du sendt nudes før?
Ja, men bare tulle bilde til venner liksom. Har aldri posert sexy og sendt et nakenbilde av meg i den settingen.

Cola eller pepsi?
COLA

Hvordan går det med munnen din?
Det går faktisk litt bedre selvom det fortsatt er litt vondt. Det er nok visdomstenner og skal til tannlegen så fort jeg kommer hjem igjen.

Hvor kan man se Love island på nett? Skal se på fordi du er med<3
Ååå så koselig <3 Man kan se det på viafree eller viaplay. Også går det jo på tv3 hver dag klokken 2130.

Er det skummelt å ha sex for første gang?
Altså det kommer jo an på person til person, men det burde ikke være skummelt å ha sex for første gang. Man kan så klart være nervøs og slike ting, det er helt normalt. Alle opplever jo også dette forskjellig!

Kan du ha London Haul?
Jeg kan prøve. Det blir jo litt vanskelig i og med at jeg er her på Love Island nå haha..

Hva sårer deg mest?
Om folk jeg virkelig bryr meg om skuffer meg.

Hvorfor skal du egentlig på Love Island?
Jeg fikk spørsmål om jeg ville være med, og da tenkte jeg bare ”hvorfor ikke”.. Vi får se hvordan dette går, jeg er så spent!

Hva syntes du om Mac Miller saken?
Tragisk! REST IN PEACE<3

Hva heter alle dine søsken?
Julie, Sander og Mathias.

Pleier du å sove helt naken?
Jeg pleier ikke ha på meg så veldig mye klær når jeg skal sove akkurat. Sover en del helt naken, det er så digg!

Jeg er sammen med en gutt, men jeg tør ikke si det til mamma eller pappa. Hva burde jeg gjøre?
Du burde helt klart si det om du føler for det. Tenker du ofte på det så er det kanskje deilig for deg å få sagt det. Tror ikke de kommer til å se på det som noe negativt!

Hvem fra Paradise (din sesong) vil du helst aldri møte?
Hmm, jeg er venn med alle så det var et vanskelig spørsmål..

Hvor ser du deg selv om 20 år?
Forhåpentligvis i et fint hus med barn og mann. Kanskje også jobbe med noe jeg har skapt helt selv!

Hvordan går det med kjærlighetslivet ditt?
Det er en grunn for at jeg takket ja til Love Island for å si det sånn. JEG TRENGER HJELP, haha..

Hvis du ikke kunne fått barn, hadde du adoptert da?
Ja, det hadde jeg helt sikkert.

Var du flink på skolen?
Jeg var ganske flink på barne og ungdomsskolen. På vgs sklei jeg litt av!

Har du noen tips til å unngå klein stillhet?
Snakk, haha.. Jeg aner faktisk ikke, jeg hater smalltalk selv!

Siden du går på p-piller, hvorfor prøver du ikke p stav?
Har vurdert det, men hørte noen skrekk historier om at man kan ha mensen i flere mnd i strekk da og det har jeg veldig lite lyst til.

Aldri festa igjen eller feste hver dag?
Da måtte det nok blitt aldri igjen.

Er det vanlig å være under kroppspress? Som 12- åring..
Jeg vil egentlig ikke si at det er så veldig vanlig, jeg syntes egentlig kroppspress i seg selv er veldig teit! Ikke tenk så mye på kropp folkens..

Kan du ha en nybegynner sminkevideo?
Ja det kan jeg helt sikkert!

Kan søsteren din være med på flere videoer?
Jaa, det kommer.

Var du sta som barn?
Nei det vil jeg egentlig ikke si.

Hva liker du best med deg selv? På kroppen liksom..
Bena!!

Hva er det rareste landet du har vært i?
Kanksje Kina.

Hva er yndlingsfargen din?
Hmm, svart og gull!

Er Paradise Hotel skuespill eller noe som helst sånn?
Det er ikke skuespill, men det er et manus på spillet liksom.

Har du det bra for tiden?
Ja, veldig. 

Hvem av guttene på Ex on the beach ville du ligget med?
Ingen av dem!!

 

19 kommentarer
    1. Hei jeg er sefa jeg liker deg du er så finn og søt og alt jeg har løst og snakke med deg kan du føle Meg på snap blizzzzzzzzzzzzzzzz jeg elsker deg elsker deg jeg er en jente heter sefa love 😍 😍 😘❤️❤️ hvilken språk liker du best og hvilken land

    2. Kan du værsåsnill å redigere det du skrev med at det ikke er vanlig å føle på kroppspress som 12 åring? Søsteren din er en mye «barnsligere» enn de aller fleste, jeg Mista jomfrudommen som 12 åring samme med flere av vennene mine, følt på kroppspress LENGE og jeg vet om så mange som følte på det på den alderen.

    3. Hvorfor prøvde du deg på Alexander mens Martine var på farmen? Du må da skjønne at han aldri kommer til å velge deg ovenfor henne, du dreit deg greit ut… syns det er viktig å være ærlig

    4. Mange gode svar. Jeg skal titte på deg på Love Island innimellom. Hvis du finner det du leter etter, så får bare støtte deg som en god venn uansett hva som skjer. 😘

    5. Hun har aldri prøvd seg på Aleksander . Herregud, la det være liksom. Blir helt svett av hva folk lirer ut av seg. Og ja jeg kjenner både Isabelle og Martine så jeg vet at det ikke er tilfelle.

    6. Har vært hos tannlegen å opperert ut en visdomstann idag, det gikk veldig fint er bare veldig ubehagelig nå som bedøvelsen har gått ut, pluss at det er ekkelt å kjenne at de har sydd inni munnen min😂

    7. Hei! Jeg har aldri kommentert noe som helst på dette, men nå syntes jeg det er på tide… Jeg er 21 år gammel, og da jeg var 12 år bodde jeg med mine foreldre i New York. Foreldrene mine skulle ut av byen en kveld, og jeg var hjemme med tanten min. Midt på natten kommer politiet på døren og forteller at foreldrene mine døde i en bilulykke, da en annen mann kræsjet i de etter han brukte mobilen imens han kjørte i full fart… Vet du hvorfor han brukte mobilen? For å svare på en j*vla melding. Pga en liten melding ble jeg foreldreløs i en alder av 12…
      Jeg forteller deg dette fordi jeg har sett utallige mange ganger at du bruker mobilen din imens du kjører, og heller ikke kjører med henda på rattet. Altså fyfaen, Isabelle. I det sekundet er det sikkert kult å snappe følgerne dine at du kjører, men er det like kult hvis du plutselig ødelegger livet til et uskyldig menneske eller ditt liv? ALLE tenker: ”Det skjer ikke med meg, og jeg kræsjer ikke i noen andre. Jeg har full kontroll”. Men plutselig kjører man 80 km i timen, og kolliderer i en annen bil fordi man ikke hadde henda på rattet eller bare måtte snappe når man kjørte. Vent heller til det blir rødt lys til å ta fram mobilen hvis det er så viktig for deg. Er ganske sikker på at denne mannen tenkte det samme som du tenker, men tenk deg at en 12 år gammel jente ble foreldreløs pga. en melding? EN MELDING forandret livet til en uskyldig person. Har slitt så heftig mye etter det, og det vil prege meg for resten av livet.
      Tror du meg ikke? her er noen videoer.
      https://www.youtube.com/watch?v=E9swS1Vl6Ok
      https://www.youtube.com/watch?v=wgyTBYjc0j8
      https://www.youtube.com/watch?v=t7911kgJJZc
      Håper videoene er lærerike for deg, og at du ALDRI plukker opp telefonen din imens du kjører… Den ene snappen eller meldingen: DET- ER- IKKE- VERDT- DET. Det har jeg lært…
      Ha en fin dag videre

    8. Bare en liten kommentar til det p-stav spørsmålet. Jeg har hatt min i 2 år og vært mensen fri i 2 år. Har en del venninner som også har den og hos de også er mensen uteblitt 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg