NÅ REISER JEG TIL..

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg på flyplassen å venter på at flyet mitt til LONDON skal gå. Jeg reiser endelig en liten tur til London igjen! Jeg reiser sammen med fire andre venninner og jeg gleder meg som en liten unge. Vi skal shoppe litt, dra ut og egentlig bare finne på masse morsomt.

Denne turen er jeg sikker på at blir helt fantastisk. Jeg har vært i London sånn fem ganger før tror jeg så er hanske kjent der, noe som er veldig deilig å tenke på! Har du vært i London før?

Nå er det straks boarding så vi skal komme meg til gaten. Ha en nydelig dag visere babes, vi blogges fra London. Love you all ♡

17 kommentarer
    1. Kan du lage en sminkevideo der du sminker deg likt som på det første bildet? Du var utrolig pen og sminken så veldig naturlig ut❤️

    2. Er du litt uvenn med Martine lune og svar sant, men vist du seier dere ikkje er det så trur eg deg… elsker deg så høyt du er forbildet mitt😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍❤️😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️

    3. Skal dra til London Ca slutten av oktober men har aldri vært i London elr flydd😢 Men hvor lenge skal du være der?
      😻😻😻😻😻😻😻😻

    4. Jeg skal til London med ei venninne i oktober, men ingen av oss har vært der før. Kan du lage et innlegg om dine favoritt shopping-, spise- og utesteder, og eventuelle «må se»-attraksjoner? Siden du har vært det noen ganger før☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg