Kjærligheten blomstrer – SE DISSE MELDINGENE!!

Jeg vil bare starte med å si TUSEN TAKK til alle dere som har sendt meg meldinger i det siste og som har sett videoen jeg nettopp har lagt ut angående mobbing. Gud så mange nydelige meldinger jeg har fått av helt nydelige mennesker! Dere gjør meg så glad og det er dere som gir meg motivasjon til å faktisk holde på med det jeg driver med.

Jeg la ikke ut denne videoen for min egen del, men for dere og for å forhåpentligvis hjelpe andre som går gjennom det samme akkurat nå! Selvom det var utrolig vanskelig for å meg å spille inn og legge ut den videoen så angrer jeg ikke et sekund, nettopp fordi det tydeligvis har hjulpet mange allerede.

🌸DETTE ER NOE AV KJÆRLIGHETEN JEG HAR FÅTT I DET SISTE:

Dette gjør meg så glad! Jeg er evig takknemlig for at jeg har så fine mennesker som følger meg og støtter meg, dere er virkelig de beste. Jeg har dessverre ikke fått svart på absolutt alt, men vit at jeg leser alt.Til alle dere fine som har skrevet til meg vil jeg bare si tusen takk, jeg setter enormt stor pris på det. Dere er alle unike og fantastiske!

 

Om du ikke har sett videoen enda, så kan du se den om du trykker HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg