SE HVA JEG GJORDE I GÅR – HELT SYKT AT JEG TURTE!

Hallo alle mine fine og god lørdag ♡

Jeg håper alle har en strålende dag i dag! I går gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på flere år, noe jeg har planlagt lenge og ikke minst fått masse spørsmål om. Som de fleste vet drev jo jeg med turning før og turna på et ganske høyt nivå. Nå er det flere år siden jeg slutta og det merkes blant annet på kroppen. Ting jeg kunne gjøre før klarer jeg ikke nå og det var på tide å teste det litt ordentlig ut. I går dro jeg ned i den gamle hallen der jeg pleide å trene før for å filme en YouTube video hvor jeg prøver å turne igjen.

Jeg var både oppå bommen, skranken, og gjorde masse kule ting på trampoline osv. Jeg klarte faktisk mer enn jeg hadde trodd og ble skikkelig overrasket over meg selv. Det var doble saltoer som ble gjort og alt 😉 Dere burde virkelig glede dere til denne videoen kommer ut, (vet ikke når enda, sikkert en dag neste uke) jeg falt og gjorde kanskje et par ting jeg ikke burde gjort.. Menmen det var gøy og det blir en kul video!

HER ER SCREENSHOTS FRA VIDEOEN SOM KOMMER UT PÅ YOUTUBE:

Abonner på YouTube kanalen min HER for å ikke gå glipp av alle videoene som kommer ut fremover, blant annet denne!

Jeg skal love deg at du kommer til å le deg i hjel når denne videoen kommer ut, det var også utrolig morsomt å filme. Selvom jeg merker på kroppen i dag at jeg gjorde ting jeg kanskje ikke burde gjort, haha. Jeg syntes selv jeg var skikkelig tøff som faktisk turte å gjøre alle disse tingene, jeg er stolt!

26 kommentarer
    1. Hei Isabelle♥️Elsker kanalen din og bloggen♥️
      Vurderer å starte på turn men hvem turn gikk du på

    2. Hei Isabelle! Jeg er stor dan av deg og gleder meg til turnvideoen din, men må minne deg på av du må huske å bruke komma så en setning ikke blir flere linjer lang uten noe pause, bare et tips😂

    3. Hei, Isabelle!
      Jeg vil bare si at du er så utrolig pen, og har mange fine videoer og skriver mye fint på bloggen din. Forsett med d😀

    4. Hei Isabelle. Vis du søker på yt Isabelle Eriksen turn så kommer det opp gamle videor fra da du turnet i 2009 i Nm. Jeg har sett de og du er og var vedlig flink:) anbefaler og se de

    5. Skjønte ikke helt kommentaren:stemte på nett.. greit nok at du stemte på nett, men på Martine eller ikke?❤️

    6. Bra at det er blått rundt svarene dine:) Før var det umulig og se hvor du svarte. Da måtte man leite:) 👍 Tommel opp for det.👍👍👍

    7. Har du svart på om du stemte på Martine? Kan bare ikke se det noe sted😇
      Foresten, du er veldig pen💗

    8. Kjære isabell, vi har ikke sett deg sammen med martine i det hele tatt. Det er jo ikke rart at vi lurer fortsatt. Det du sier er at dere ikke legger bilder/snap ut av hverandre, men herregud hvorfor ikke liksom? Vi har sett deg med sofie osv men ikke martine. Vi maser kanskje men hallo dere var jo bestevenner og vi følgte deres kanal siden paradise plustelig så ser vi ikke dere sammen, så klart begynner vi å lure. Jeg syns at det er på tide å innrømme at dere har kanskje kuttet litt kontakt. Og at dere ikke er bestevenner lenger men kanskje bare venner. Det er faktisk ikke kult og svare på alt som har med sex og private ting og ikke det her. I det minste kan du svare på hvorfor dere aldri tar bilder sammen osv. Klem, digger deg btw.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg