Ukens spørsmål// Pupper. Klippe alt håret. Penger. Sex ++

Processed with VSCO with p5 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Angrer du på at du har botox?
Jeg har ikke botox i ansiktet mitt, så nei haha.. Det jeg har er fillers i leppene og jeg vil ikke si at jeg akkurat angrer, men jeg hadde jo ikke trengt det! Ingen trenger det. 

Når begynte du å få pupper?
Haha, aldri.. 

Har du vært i Ørsta før? Kan du komme hit?
Nei det tror jeg faktisk ikke. Kanskje det! 

Har du tenkt til å bli mamma i 2019?
Nei det tror jeg ikke kommer til å skje.

Var blogg og YouTube drømme jobben din da du var liten?
Det var det nok ikke. Jeg har alltid likt det og fulgt med på forskjellige folk, men da jeg var yngre tenkte jeg aldri at jeg kom til å bli blogger og jobbe med dette!

Har du tatt mange operasjoner?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har operert en gang i hele mitt liv.

Hva er det dummeste du har gjort i hele livet ditt?
Haha, det aner jeg ikke. Det er så masse, neida. Jeg aner faktisk ikke, det er så vanskelig å komme på slike ting! Men helt sikkert noe ganske sykt, haha.

Snapchat: isabelleeriksen

Hvor er det neste stedet du skal reise til? Når er det?
Jeg reiser jo faktisk snart til London, om bare en uke! Woho, jeg gleder meg masse.

Hva syntes du om Ex on the beach og Love Island?
Jeg liker Love Island bedre enn ex on the beach. Det blir litt for mye drama og sex på ex on the beach for meg! Det er liksom ikke underholdene når det så å si er voldtekt på tv’en. Jeg blir kvalm. Love island er morsomt da og det følger jeg med på. Andrea er jo med! Følger forsåvidt med på ex on the beach også, men det er ikke noe jeg syntes er bra med det programmet.

Hadde du klart å skinnet deg og gitt håret ditt til kreftforeningen?
Jeg kunne helt sikkert gjort det, men det er ikke det første jeg akkurat har lyst til og kommer til å gjøre.

Ville du hatt sminken til en klovn resten av livet eller gå i klovne klær for resten av livet?
Hmm, klærne tror jeg det må bli da.

Hvor gammel var du da du tok din første tatovering? Og hvilken var din første?
Jeg var faktisk 17 år gammel så det er ikke bra… Den første tatoveringen jeg tok er den jeg har på ribbeina. 

Savner du å ha kjæreste?
Både ja og nei. Noen ganger skulle jeg ønske jeg hadde en kjæreste, andre ganger er jeg glad jeg er singel.

Hvordan ser kroppen din ut fra siden? Rumpa og magen liksom, kan du legge ut bilde?
Skjønner ikke hvorfor det skal ha noe å si og hvorfor du spør om det. Det er masse bilder av kroppen min på Instagram om du er så nyskjerrig. 

Har du ligget med Vidar Villa? Siden du er med på One night stand musikkvideoen?
Haha, nei det har jeg ikke. 

Hvis du finner den rette, vil du ha barn med han da?
Ja, hvorfor ikke. Jeg vil jo ha barn etterhvert!

Hvilket redigeringsprogram bruker du til videoene dine?
Jeg bruker Imovie.

Hvor gammel var du da foreldrene dine skilte seg?
Hmm, det husker jeg faktisk ikke jeg var såpass liten. Jeg var vell rundt 7 år gammel.

Når har du bursdag?
10. november.

Hva er det meste du har fått for en YouTube video?
Om jeg har et samarbeid med noen og går inn i en avtale med noen kan det være veldig mange tusen kroner, folk betaler alt fra 20 000 til 70 000 for videoer liksom. Når det ikke er samarbeid tjener man kun på reklamene som er i videoen og det er ikke så alt for mye per visning.

Hvor mange kjærester har du hatt?
Tre ellernoe. Men kun 1 jeg føler som har vært ordentlig!

Hva fikk deg til å melde deg på Paradise Hotel?
Jeg aner ikke. Jeg meldte meg jo egentlig bare på for tull og for å se om jeg faktisk kom med eller ikke. Da jeg kom inn og var på intervjuer og fant ut at Martinne også skulle være med ble jeg også med.

Har du noen spesielle planer fremover?
Jeg reiser jo snart til London også har jeg en del planer når det kommer til jobb. Jeg har en del projekter jeg vil skal skje så det holder jeg på med!

Var du flink i turn?
Ja jeg var jo det. Jeg var jo norgesmester i bom faktisk. Det ligger videoer på YouTube om du søker på navnet mitt eller om du trykker HER.

Var det vondt å ta silikon? Akkurat hvordan føltes det?
Ja, jeg syntes det var helt forferdelig vondt. Aldri gjør det, haha.. Det føltes bokstavelig talt ut som at jeg hadde blitt kjørt over av en trailer og at hele brystet mitt var knust. Det er så rart at noen kan syntes det gjør så vondt, men andre ikke får vondt i det hele tatt.

Når hadde du sist sex?
En stund siden.

Kan du lage video av at du ringer oss? Elsker deg<3
Elsker deg også<3 Ja, det kommer jeg helt sikkert til å gjøre en gang.

 Processed with VSCO with p5 preset

Når prøvde du røyk for første gang?
Hmm, det var vel på videregående eller 10. klasse tror jeg. Æsj, så glad for at jeg ikke er avhengig av det der!

Ville du helst hatt sex med en død hund eller en død mann?
Død mann!

Hva er telefon nummeret ditt?
4888888, neida haha.. Kommer aldri til å legge ut nummeret mitt her. 

Syntes du Johannes Klæbo er kjekk?
Ja, han ser bra ut.

Hvilken dialekt syntes du er finest og hvilken er styggest?
Oj jeg aner ikke. Jeg er sinnsykt dårlig på dialekter og kan ikke forskjell på noen. Jeg skjønner nesten ingen dialekter heller!

Er det gøy å være kjendis?
Nå føler ikke akkurat jeg meg som en kjendis, men det er veldig morsomt og koselig at folk leser det jeg driver med, følger med på videoene mine, og følger meg på sosiale medier. Elsker dere alle sammen<3

Hvem syntes du selv at du ligner mest på av dine søsken?
Helt klart min lillesøster Julie.

 Processed with VSCO with c1 preset

CAPS (annen rosa farge) – HER.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

18 kommentarer
    1. Hei jeg lurte på noe jeg skrev det til deg men tror ikke d så det hh💞💞hvordan kommer man seg over gutter som har såra deg jeg har blitt såra 3 ganger av samme gutt hva burde jeg gjøre greier ikke å slutte å tenke på han?ps ly so much og håper d svarer😙😙💞💞

    2. HAHAHAH, jeg må le av dere paradisebloggere. Snakk om kjøpt og betalt av TV3 😉 Ex on the beach er noe av det beste som har skjedd norsk TV. Paradise og love Island er så sykt tafatt og kjedelig i forhold. Ja, har vært et par drøye scener på EOTB som kunne ha vært foruten. Men gjengen der inn lager i alle fall liv og legger ikke skjul på noe.
      Det eneste som gjør love Island er han mannen som kommenterer alt, og Morten/Viktoria. Resten har vært helt anonyme og kjedelig for meg.

    3. kunne du laget en video der du viser oss hvordan du redigerer videoer i imovie for oss nybegynnere? og eventuelt hvordan man laster opp en video på youtube? veldig lyst å lage videoer men aner ikke hvor jeg skal starte :p

    4. På det 5 bildet ser det ut som om det er en tiss mellom bena dine😂😂😂hahahha!!! Love you❤️❤️❤️❤️ Håper du har det bra

    5. Når kommer den nye yt videoen din? Er turner og har vært på treningsleir i den hallen 2 ganger, eeeelsker den😍 gleder meg sykt til din nye video❤️

    6. Har bursdag 18 dager etter deg men det positive er at vi slipper å vente lenge på gaver igjen da haha

    7. Fine svar Isabelle, tror faktisk at man ikke kan gi inn håret sitt til kreft hvis man har farget det. Hørte det på hele saken om lele pons

    8. Husker du hvor du har kjøpt de øredobbene/øreringene du har på bildet? Leter etter sånne, men finner aldri…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg