Bildedryss fra kjendis fest!

Hallo alle mine fine og god fredag ♡

Jeg håper alle har en nydelig dag så langt, det har hvert fall jeg. I går var jeg som de fleste har fått med seg på en liten kjendis fest! Jeg ble invitert til høstlanseringen til TV3, noe som viste seg å være veldig morsomt. Det som skjer på slike lanseringer er det at vi får et lite innblikk i hva slags programmer som kommer på TV til høsten, det så veldig bra ut og det er flere programmer jeg gleder meg til å se!

Før jeg dro i går var jeg skikkelig stresset for at det ikke skulle være noen der som jeg kjente, jeg visste nemlig ikke om noen som skulle dra dit. Jeg spurte folk for lenge siden, men da hadde ingen bestemt deg helt enda og det endte med at folk bestemte seg for å dra på dagen – det er grunnen til at jeg ikke visste hvem som skulle dit og ikke. Heldigvis møtte jeg mange kjente fjes og stortrivdes med disse hele kvelden!

Fine jentene ♡

Dette er faktisk han ene som er med i eventyrlig oppussing. Skikkelig hyggelig fyr! Og Kine da, som jobber i Dagbladet. Nydelig jente ♡

Silje kommer med ny serie til høsten, den gleder jeg meg til å se! Hun er jo også med på luksusfellen.

Jeg vlogget også hele denne dagen, så jeg driver faktisk å redigerer denne vloggen akkurat nå. Jeg skal prøve å få den ut i kveld slik at dere får sett! Vi hadde det så gøy.

I dag er det fredag noe som betyr at det er tid for ukens spørsmål, det kommer senere i dag så hvis det er noe du lurer på så er det bare å legge igjen en kommentar så skal jeg få svart på det!

Ha en nydelig dag videre babes, ta vare på hverandre! Vi blogges senere, love you all ♡

14 kommentarer
    1. Jeg skriver for å støtte deg. Jeg vet jo hva som har skjedd, og derfor har du blitt utstøtt. Alle kan gjøre feil. Du trenger ikke å publisere, jeg har ikke insta eller noen måte å nå deg på. Klem fra Julie

    2. Jeg så nettopp på din video om mobbing!! Jeg er så sykt stolt av drg at du klarte det å legge den ut❤️ Jeg satt og gråt når jeg så den og ble veldig rørt❤️ Jeg har også legget ut en mobbe video på kanalen min, der jeg snakker om mobbing!! Det er helt drøyt, mobbing er noe vi alle må fjerne!! Hvor kommer den mobbingen fra egt? Har blitt mobbet fra 1 klasse til 7-8 klasse og var helt grusomt:/
      Nå skal ikke jeg skrive om min mobbing men jeg vil bare si at jeg har sett på alle videoene dine hvertfall 3 ganger fordi du får det til så bra❤️❤️ Jeg er en STOR fan av deg!!!! Håper at du snart skal ha ett meet up igjen slik at jeg kan få møtt deg!!❤️ Stor klem fra Caroline på 17 år😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg