Jeg våknet opp til at det var en fremmed mann i huset mitt

Processed with VSCO with p5 preset

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert og sitter for øyeblikket på pulten min å lurer på hva jeg skal skrive om på bloggen i dag, ikke noe nytt med andre ord haha. I dag tidlig våknet jeg brått klokken 0700 da en mann fra brannvesenet(?) skulle sjekke røyk varslene vi har i huset. Fikk heldigvis sove igjen etter det! Jeg syntes alltid det er så ubehagelig at det skal komme fremmede folk inn i huset, spesielt når jeg ligger å sover. Jeg husker da vi pusset opp badet og masse fremmede menn gikk rundt i huset vårt, det var skikkelig ubehagelig. Da gikk jeg heldigvis på skolen og var som regel ikke hjemme da de var på jobb, men bare tanken på at det er fremmede mennesker i hjemmet mitt der jeg har alle tingene mine er skikkelig ekkelt! Man vet jo aldri hva folk velger å finne på.

Jeg har faktisk sett masse YouTube videoer der folk har ansatt for eksempel vaskehjelper, og setter opp skjult kamera i huset for å se om de faktisk gjør det de skal og lar ting i huset ligge i fred – og flere ting som skjedde da sjokkerte meg ekstremt. Enkelte folk er ekle, det var blant annen en som tok mat fra kjøleskapet og drakk rett fra kartongen til folk og slike ting. Ush..

Heldigvis slapp jeg å være med han som skulle sjekke røyk varslene våres da stefaren min også var hjemme, likevel syntes jeg det er ekkelt å tenke på at det er fremmede i hus når jeg ligger naken i sengen med døra lukket (men åpen, altså det er jo bare å åpne døren). Uansett, nok om det. I dag vlogger jeg, noe jeg vet mange har spurt om. En helt vanlig hverdagsvlogg der dere følger meg rundt. Jeg har også tenkt til å filme en del andre videoer i dag før turen videre går ned til byen på en høstlansering. Jeg er invitert på en høstlansering for en tv kanal og jeg er egentlig veldig usikker på om jeg vil dra, selvom jeg helt sikkert kommer til å gjøre det! Jeg kjenner ingen andre som skal dit og jeg vet ikke om noen som skal dit heller, jeg syntes alltid det er ubehagelig å dra på slike ting alene uten å egentlig vite noen ting! Hva som skjer blir uansett dokumentert i vloggen så det er bare å glede seg til den!

Vloggen kommer som vanlig ut på YouTube kanalen min, den kan du finne HER. Det er helt gratis å abonnere, så gjerne gjør det! Da blir jeg super glad♡

Processed with VSCO with p5 preset

🌸DAGENS PLANER🌸

✔️Blogge

✔️Svare på mail

✔️Filme videoer

✔️Høstlansering

✔️Besøke en venninne(?)

✔️Hjem å redigere videoer

Processed with VSCO with p5 preset

Hva skal du i dag? Uansett hva du velger å finne på så håper jeg du får en nydelig dag videre. Ta vare på hverandre så blogges vi senere! Love you all

37 kommentarer

Siste innlegg