HAR JEG: Hatt sex med en kjendis? Løpt rundt naken på hotel? ++

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig tid for en ny video på kanalen min. Denne gangen har jeg med meg to venninner, en som har kjent meg hele livet og en som så å si ikke vet noen ting om meg. Vi hadde en liten challenge som jeg tror kalles ”Hvem kjenner meg best” og det var faktisk veldig morsomt. Jeg fikk faktisk sjokk over hva dem trodde om meg på enkelte ting, resultatet sjokkerte meg faktisk også ekstremt!

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis og jeg blir super glad om du vil følge kanalen min!

JapFoIHOT9c

(TRYKK PÅ BILDE FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

 

4 kommentarer
    1. Det er flere yngre som leser denne bloggen som ikke har gått av å vite så mye… du burde kanskje begrense

    2. Isabelle!! Vil du være så snill å fortelle hvor man kan få tak i dette kjedet? Sykt fint! Har lett hele byen etter det. 🙂 stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg