Bildene som aldri kom på bloggen – Stygge, lettkledde bilder av meg.. FLAUT!!

Hallo alle mine fine og god kveld ♡

Jeg håper alle har hatt en nydelig dag så langt, om ikke så håper jeg den blir bedre og at du ler litt når du leser dette innlegget. Som de fleste som følger med på bloggen min vet så pleier jeg ganske ofte faktisk å legge ut stygge og mislykka bilder av meg selv. Som blogger pleier jeg å ta masse bilder av meg selv og da sier det seg selv at det er et par bilder som blir ekstremt stygge haha. Det er viktig å ha litt selvironi og le litt av seg selv, derfor velger jeg å legge ut disse på bloggen – og fordi jeg vet at dere elsker det. Dere elsker denne lille spalten! So, enjoy ♡

Altså man kan jo nesten se alt. Jeg prøvde å leke litt sexy, men det funket dårlig haha! Det at det svarte stikker ut mellom bena mine gjør det heller ikke noe bedre.

Nydelig.. Er ikke så lett med både vind og sola i ansiktet!

Haha fail.. Her ser det ikke engang ut som jeg har på meg truse, noe jeg har!

Vet ikke engang hva jeg skal si om dette.. trodde det skulle bli morsomt og kult, det ble det ikke haha!

Det ut som jeg nyser..

Viktig å dra opp buksa skikkelig..

Latterkrampe.. Haha nydelig begge to!

Litt redd, men SUPER giret!

Haha vet ikke hva jeg skal si om dette her engang.. uff, flaut!

Haha ikke alltid lett med sola i øynene.. Et nydelig glis da!

Ikke hot.. Hahaha uff nå ble jeg skikkelig flau!

Ja.. ingen kommentar. Søt da!

Haha uff, ser jo helt dopa ut.. Sola er ikke bra når det kommer til bilder haha!

Vet ikke helt hva som skjedde her for å være ærlig.

Håper du ser hvorfor dette bildet ikke ble lagt ut? Jeg ser jo skikkelig ubekvem ut..

Haha her prøvde jeg faktisk å være fin, og jeg trodde også dette bildet kom til å bli bra. Så feil tok jeg da..

Ikke nok med at bilde er fælt, jeg har også verdens største cameltoe..

Enda en nydelig cameltoe..

Haha altså hva gjør jeg med blikket?!

Skjønner ikke hva som skjer her, det ser hvert fall ikke bra ut!

Haha uff, nå er jeg flau. Hvilket bilde syntes du var verst? Uansett så håper jeg du fikk deg en god latter og at jeg klarte å gjøre dagen din bedre. Nå skal jeg se på YouTube videoer, ha en nydelig dag videre babes! Vi blogges senere. Love you all ♡

26 kommentarer

Siste innlegg