Ukens spørsmål// Så mye tjener jeg. Jeg angrer. Søsken. Kroppspress. Min eldste ++

 Processed with VSCO with p5 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸
 

Hvor bor faren din og søsknene dine der egentlig?
De bor litt utenfor Oslo, mot Gardermoen. Det tar vell rundt en halvtime å komme seg dit.

Røyker du?
Nei det gjør jeg ikke. Jeg har prøvd og gjør det noen ganger i fylla, men jeg er ikke avhengig og røyker ikke fast!

Har du mange streaks? Hvor mange dager er din meste?
Haha, jeg har ingen. Har heller aldri vært noe spesielt opphengt i det. 

Hva tenker du om at 05’ere røyker, snuser og puler?
Det syntes jeg er veldig tidlig, da går man vel i 8. klasse? Da jeg gikk på ungdomsskolen husker jeg godt at det var folk som holdt på slik, og det mener jeg er alt for tidlig så klart. Søsteren min er et år yngre enn det og jeg kan ikke tenke meg at hun liksom skal begynne med det neste år, nei ush..

Kunne du vært med på Ex on the beach?
Nei, det kunne jeg absolutt ikke. Det har jeg svart på før!

Hvor lang tid bruker du på morgenen?
Overraskende kort tid faktisk. Det er sjeldent jeg sminker meg så mye og om jeg skal sminke meg er jeg ganske rask. Jeg kan liksom bruke 30 minutter fra jeg står opp fra sengen, har sminket meg litt og kommet ut døren.

Driver du med noe idrett nå?
Nei, det gjør jeg ikke. Det er lenge siden jeg faktisk har gått på noe idrett.

Var det gøy å kjøre helikopter? Hva var det beste med det?
Ja shit.. Det var faktisk mye morsommere og kulere enn det jeg hadde trodd! 

De som kommer inn senere i sesongen på Paradise Hotel osv, får dem komme på premierefesten?
Ja, det får dem.

Føler du på kroppspress?
Nei, egentlig ikke. 

Hva er en jomfru?
Det betyr at man aldri har hatt sex, eller så klart et stjernetegn haha.

Er det slitsomt å ha småsøsken?
Nei, jeg syntes ikke det. Det er så mange som krangler med søsknene sine, men jeg gjør aldri det. Det er nok fordi det er så stor aldersforskjell! 

Når har søsteren din bursdag?
Hun har bursdag i januar.

Hvem heier du på i Skal Vi Danse?
Heier på Martine.

Din favoritt YouTuber i Norge og hele verden?
Hmm, denne er så vanskelig for jeg ser aldri på norske YouTubere. Om jeg må velge en norsk YouTuber må det bli Sara Høydahl pga forsvinningsfredag osv eller Nellie fordi hun er så åpen og ærlig! På verdensbasis elsker jeg David Dobrik, Liza Koshy, Jeffree star, Shane Dawson, Dolan Twins og lista går videre haha..

Når kommer videoen der Julie (din lillesøster) snoker i din telefon?
Det kommer enten på Søndag eller på mandag. Jeg har ikke rukket å redigere noe i det siste fordi jeg har reist, men det kommer så fort jeg kan!

Hvor gammel er den eldste du har ligget med?
Ti år eldre enn meg tror jeg.

Har du tenkt til å komme på tv skjermen igjen?
Kanskje, kanskje ikke. Jeg er åpen for det liksom, men ingenting er planlagt!

Føler du at du lager kroppspress på grunn av de drøye bildene på bloggen din?
Nei, det syntes jeg ikke. Jeg syntes ikke drøye bilder har noe å si, det ligger i din egen hjerne! Om man ikke klarer å se på et bilde av en kropp syntes jeg man burde gå i seg selv. Kroppen min er langt fra perfekt og jeg syntes jeg er veldig flink til å vise dette også med for eksempel ”bildene som aldri kom på bloggen” hvor jeg legger ut masse stygge bilder av meg selv, blant annet kroppen min. Når jeg også ser på andre folk som legger ut bilder av fine kropper blir jeg bare motivert til å trene og spise sunt, og det er jo ikke akkurat negativt spør du meg. 

Hva syntes du om mensen?
Hater det, haha.. 

Er du fornøyd med deg selv?
Ja, både og. Jeg har ingenting å klage på ved meg selv, men som sagt så er jeg ikke perfekt. 

Pleier du å bruke dildo?
Nei jeg pleier ikke det, men jeg har gjort det før liksom.

Gikk du opp i vekt etter Paradise Hotel?
Det aner jeg ikke, jeg pleier ikke veie meg. Bryr meg veldig lite om vekt!

Hvor mye penger tjener du i måneden? Kan du svare presist?
Det er veldig forskjellig så jeg vet faktisk ikke. Det har hendt at jeg har dratt inn over 100 000 kroner en måned (før skatt), en annen måned har jeg tjent 15 000 liksom. 

Beskriv livet ditt med fem ord?
Hmm.. Bra, kjedelig, bekymringsfullt, fantastisk, skummelt.

Hva liker du å gjøre når du ikke filmer, blogger og redigerer videoer?
Jeg elsker å ligge i senga å slappe av med en god film eller serie. Det gjør jeg faktisk veldig mye av! Også elsker jeg å være sammen med venner og finne på morsomme ting.

Hvordan går det med deg?
Nå går det veldig fint!

Hvilken tatovering liker du best og minst på deg selv?
Jeg liker best den jeg har på ribbeina, og minst den jeg har mellom puppene. Jeg angrer faktisk litt på den mellom puppene selvom den ikke plager meg. Har vært på møte om å fjerne den, men har ikke helt bestemt meg enda!

Hvor mange leser bloggen din hver dag?
Det er 10 000 +-. Jeg er super takknemlig for alle dere, tusen tusen takk! 

Pleier du å barbere tissen? Hva bruker du da isåfall?
Ja, det gjør jeg. Bruker bare en vanlig barberhøvel i dusjen!

Er du i slekt med Eileen Eriksen fra Paradise Hotel?
Nei, det er jeg ikke.

Føler du at du er kjendis? Hvordan er det å være så kjent?
Egentlig ikke, hvert fall ikke når jeg sitter hjemme alene. Ute på gata kommer jo folk bort og det er veldig koselig.

Hvor i verden ville du helst reist akkurat nå?
Borabora, Australia eller Japan.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

30 kommentarer
    1. Jeg synes tatoveringen mellom puppene er utrolig fin! Også synes jeg heller ikke at du burde fjerne den fordi det gjør utrolig vondt. Og det kommer bare til å se mye verre ut❤️❤️

    2. Hei elsker deg og håper du ser eller svarer på denne kommentaren eg elsker deg og Martine men ser dere aldri sammen lengre er det pga krangel eller at dere ikkje er så nerme lengre

    3. Hvorfor må det alltid være en som må slenge med leppa.!!! Seriøst Malin» du ser litt gravid ut!!?!?!hva faen a!!!!!🤬🤬 så unødvendig kommentar…. tenker du noen gang på at det kanskje sårer noen. I dette tilfelle velger jeg å tro at Isabelle ikke bryr seg men uansett. Hvorfor gidder du!?!

    4. På dt tredje bilde var fu så fin du er finnpå alle bildene dine syns jeg men jeg bare elsket dt bilde❤️ Du er så fin elsker bloggen og yt kanalen din

    5. Kan du ha en liten storytime om hvordan du hadde d hoss steforeldrene dine? Bare siden du sa du hadde d mye bedre nå men ikke før❤️❤️ Luuu

    6. Jeg er 05 og det er ingen jeg kjenner, på min alder som røyker, snuser, har at sex osv… men vet om noen 04 da.

    7. Hei, når du begynte med sminke hvordan turte du og gå med det i offentligheten? Var du ikke redd for hva folk ville si? Elsker deg Isabelle❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg