Her kan du få masse billig og bra sminke

Hallo alle mine fine♡

Nå sitter jeg på flyplassen i Kristiansand og venter på at flyet skal ta meg tilbake til Oslo. Det har vært to helt utrolige dager her i Kristiansand sammen med Blivakker, jeg er virkelig imponert. Vi har fått gjort så sinnsykt mye morsomt sammen og jeg har kost meg ekstremt masse. 

Vi har vært på ”escape room”, vi har holdt og vært med masse flotte dyr, vi har kjørt helikopter, sett kontorene og hilst på masse fine mennesker. Det tenkte jeg ikke gå så veldig inn på i dette innlegget, det kommer nok litt bildedryss senere – det burde du forresten glede deg til for her har det blitt knipset masse kule bilder. 

Blivakker fyller år og har allerede masse salg på nettsiden, i tillegg til det har jeg fått lov til å gi ut en helt unik rabattkode til mine følgere så dere kan få enda billigere produkter! Koden ”ISABELLE” gir 10% rabatt på alt på nettsiden, til og med salgsvarer! Noe som er veldig bra. Det vil si at du faktisk kan få opp til 70% avslag på det du kjøper. Koden varer i en uke!

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

Blivakker.no har også inne så å si alle mine favorittprodukter som jeg bruker daglig, som ikke selges overalt i Norge.


LINK TIL NETTSIDEN: BLIVAKKER.NO

BRUK KODEN ”ISABELLE” FOR RABATT

🌸🌸🌸

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg