Jeg skjønner ikke at dette har skjedd..

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har hatt en veldig lang, men nydelig dag. Som jeg skrev tidligere på bloggen i dag så har jeg kommet meg til Kristiansand hvor jeg er invitert på et event med blivakker.no. Jeg syntes det er kjempe koselig at jeg har blitt invitert på dette! Jeg hadde faktisk ikke trodd at det skulle bli så bra som det faktisk har vært nå, og vi er ikke engang halvveis haha!

Dagen startet jo ganske tidlig da vi fløy fra Oslo allerede 08:30 i dag tidlig, etter en halvtime landet vi å ble hentet med båt på flyplassen. Deretter dro vi på «escape room» noe som var helt sinnsykt. Det skal jeg helt klart gjøre igjen og jeg anbefaler alle til å prøve det ut, det var virkelig kult.

🌸BILDEDRYSS FRA DAGEN🌸

Det «escape room» egentlig er er et «spill» hvor man skal prøve å komme seg ut fra et sted. Man må tenke smart, knekke koder og det kan være ekstremt skummelt! Vi tok det vanskeligste, skumleste rommet og gjett hva?! VI KLARTE FAKTISK Å KOMME OSS UT DERFRA, noe kun 35% klarer sa de som jobbet der så de var meget imponert over at oss blonde blogge jenter klarte å komme oss ut.

Etter «escape room» og litt lunsj gikk turen videre og vi var på flere aktiviteter. Vi fikk blant annet holde slanger, edderkopper og mate lemurer.

Sykt kult! Jeg har aldri før holdt en slik edderkopp og det var ikke ille i det hele tatt 🙂 Selvom det ser sånn ut på ansiktet mitt haha..

Hvor søt? ♡

Jeg kommer virkelig ikke over at vi har fått gjort så mye i dag. Jeg skjønner heller ikke at jeg har klart å holde en stor tarantella!! Slanger er jo min største frykt og det har jeg holdt før, det er jeg sykt stolt av. Så nå har jeg holdt to av de verste dyrene der ute etter min mening.

Nå har vi akkurat kommet oss tilbake på hotellet og det første vi møter er en diger suite med masse godsaker! Jeg ble skikkelig overrasket og elsker når ting som dette er gjort så bra!

Nå skal vi bare slappe litt av og få jobbet litt. Senere i kveld skal vi ut å spise på en super fin restaurant, noe jeg gleder meg masse til. Ha en nydelig kveld videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

11 kommentarer
    1. Sååååå fine bilder og få fine innlegg..men den tarratellen ha litt enkel eg hate edderkopper 🤨😏😏

    2. Sååååå fine bilder og så fine innlegg..men den tarratellen va litt enkel eg hate edderkopper!! Virkelig fine ord.og bilder

    3. Du og Martine må komme tilbake til der dere var❤️ Dkr var friendship goals jo! Æ kanke leve med meg selv uten Isabelle og Martine to kløveren😍 Æ krysse hår fingra og tær før Dkr🤪🍭

    4. du veit en person er desp etter views på bloggen når den må lage clickbait på hvert jævla innlegg, fyfaen

    5. Æsjæsjæsj tarantell du er veldig tøff sån turte å holde den det er nok ikke mange dom tør det😱❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg