SE HVA JEG FANT PÅ TELEFONEN TIL MIN LILLESØSTER..

Hallo alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Nå er det endelig tid for enda enn ny video på YouTube kanalen min. Jeg spurte dere faktisk på Instagram og Snapchat om dere ville ha videoen i dag eller imorgen, og som vanlig vil dere ha den så fort som mulig! Det er veldig koselig.

Dagens video er en veldig morsom og skummel video, jeg fikk sjokk av et par ting i denne videoen. Lillesøsteren min på 12 år er med i denne videoen og jeg fikk lov til å snoke i telefonen hennes. Det har jeg faktisk lenge hatt lyst til å gjøre! Hun er jo min lillesøster. Julie fikk også snoke i min telefon, men det kommer i neste video. Dette blir nemlig del 1 og del 2. 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!

28DFZ3o8OGU

(Trykk på bilde for å komme til videoen)

 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg