VIDEO – Jeg prøver å danse alle FORTNITE dansene.. *FAIL*

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på min YouTube kanal. Denne gangen gjorde jeg noe utrolig morsomt, og ikke minst vanskelig. Jeg prøver nemlig å danse alle Fortnite dansene. Jeg har aldri spilt spillet før så kunne så å si ingen av dansene fra før av! Jeg har ikke sett noen i Norge gjøre dette før, skjønner ikke hvorfor – dette var jo super gøy. 

Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis å abonnere!

🌸Enjoy:

UFs4lg_vOe0

(Trykk på bilde for å komme til videoen)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER

6 kommentarer
    1. Hahaha, så flink du er! Du kaster deg bare ut i hver challenge med full innsats, digger deg!! (Selv om du bruker hvite sokker til et helsort antrekk, match OCD)

    2. Var du på heidis igår? Er det sant at du hooket med en bærumsgutt som heter Mats elleno sånt 😛

    3. Lurer på en ting, visst man tar fillers er man mer fake (som noen sier) enn å fikse på nesen sin?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg