Forteller flaue sex historier – Mye sykt..

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på kanalen min. For litt siden jeg skrev jo jeg her på bloggen at dere skulle kommentere et par flaue sex historier slik at jeg kunne lese opp disse på YouTube og reagere til disse, noe som var veldig morsomt!! Jeg håper du liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen min, da blir jeg glad. Kanalen min kan du finne HER. Det er helt gratis å abonnere! 

2Cz7-lCZxLY

(TRYKK PÅ BILDET FOR Å KOMME TIL VIDEOEN)
 

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER.

7 kommentarer
    1. Du må jo forstå at folk lurer på hva som har skjedd med deg og Martine. Før var dere bestevenner, hadde youtubekanal sammen og postet masse bilder og videoer sammen, men etter at martine kom tilbake fra Farmen har dere lagd hver deres kanal, er aldri sammen mer (ivertfall ikke lagt ut noe på sosiale medier), og dere liker ikke hverandres poster på Instagram. Synes dere skylder følgerne dine å si noe. Vi forstår jo at dere ikke er bestevenner lenger. Du kan i det miste bekrefte eller avkrefte at det har skjedd noe.

    2. Morsom video! Men hva om du hadde laget en video med dine sexflauser? Eller om du hadde laget en video der dere har en drikkelek om sexlflauser

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg