JEG HAR ROSA OG HELT HVITT HÅR // Ny video

Hallo alle mine fine♡

Da var det endelig på tide med en ny video på YouTube kanalen min, denne gangen en veldig veldig morsom en! Jeg prøver og viser dere alle mine parykker. Noen er mindre fine enn andre og passer egentlig ikke til andre dager enn Halloween. Jeg håper du liker videoen og har lyst til abonnere på kanalen min, den kan du finne HER. Da blir jeg super glad!

Video:

N1_B-BpnNNY

(Trykk på bilde for å komme til videoen)

Hvis jeg får 5000 tomler opp på denne videoen innen 1-2 uker skal jeg gå med den lange hvite parykken en hel dag i byen og filme. Hvis jeg får 10 000 tomler opp på denne videoen innen 1-2 uker skal jeg kun gå med ”sokken” på hodet rundt i byen mens jeg filmer. Så om du vil se meg drite meg ut og bli flau i offentligheten er det bare å like denne videoen! Del også med venner for en større sjanse. KANALEN MIN FINNER DU HER, hvis du vil gi meg en tommel opp eller abonnere!

Hva syntes du om parykkene, hvilken kledde jeg best?
 

🌸🌸🌸

ABONNER PÅ KANALEN MIN HER
 

8 kommentarer
    1. kan du lage ph kjendis? der du er programleder????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg