Universal Studios – VLOGG

Heihei alle mine fine♡

Da tenkte jeg det var på tide med en ny video på YouTube kanalen min. Jeg er jo på reise så jeg har filmet masse herfra, det kommer med andre ord masse flere vlogger og videoer fra denne turen. For noen dager siden var vi på Universal Studios her i Florida, noe som var en helt syk opplevelse. Jeg anbefaler virkelig alle som kan dra hit til å gjøre det! 

Husk å abonnere på kanalen min, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!
 

 

ABONNER HER

9 kommentarer
    1. jeg ber. vær så snill å si hva sangen du bruker i de fleste videoer heter?
      den “im dancing on the table…..”??????????

    2. Hei<3 lurte på om du tok rip ride rocket når du var der? Den er sykt bra å den hulk coaster er åsså drit bra😍 kjempe bra video<33

    3. Syntes du det var flaut å si til venninner at du ikke hadde fått mensen enda siden du ikke fikk det før du var 15? Litt urelevant med tanke på innlegget men jeg bare lurer ettersom jeg er i den alderen nå. Stor klem

    4. Anonym: Jeg snakket veldig lite om mensen osv til venner, og det er nok grunnen! Jeg tror faktisk det bare var en venninne av meg som visste at jeg ikke hadde fått mensen enda. Når jeg tenker tilbake på det nå så skjønner jeg jo helt ærlig ikke hvorfor. Jeg var jo en av de heldige som fikk mensen ganske sent 😉 Det er jo egentlig vi som burde være glad og fornøyd med det, mensen er ikke kult haha <3

    5. Hei nå er det ferie å jeg har mensen😶😕 å jeg er jo ikke over 14 år så kan ikke bruke tampong og skal til Spania🙁 kan du komme med et råd

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg