Han har kuttet tunga si i to & Hun kan dø

Hallo alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat våknet og lagt meg ut i stua for å jobbe litt. Resten av huset sover og jeg skal ærlig innrømme at det er litt deilig, haha! Klokken er her snart 1000 på morgningen som betyr at den snart er 1600 hjemme i Norge.

I går hadde vi en ganske rolig dag her i Florida, vi startet ved bassenget her vi bor og dro senere på et veldig morsomt og kult museum. Da vi kom dit var huset helt skeivt, så klart bare på utsiden.

Meg og Donald Trump 😉

Denne gorillaen er faktisk laget av dekk, bildekk.

Verdens høyeste mann! Helt sykt at noen mennesker kan være så høye.

Tenk at dette er mote og populært andre steder i verden. Om denne damen tar av ringene hun har rundt halsen dør hun faktisk, for hun har ingen muskler der lenger og om hun tar det av brekker hun nakken!

‘’The lizard man’’, jepp det er en mann som ser slik ut på ordentlig. Han har faktisk kuttet tunga si i to, akkurat som en slange. Så han har to tunger, helt sykt haha!

En dame som har forandret seg selv til en levende vampyr. Hun har faktisk hoggtenner.

Etter museumet dro vi en tur å spilte minigolf, noe jeg ikke akkurat er verdens største fan av. Men banene så kule ut, haha. Det var også små alligatorer der, stakkars…

En fin og rolig dag med andre ord. Nå skal jeg straks begynne å pakke litt for i dag skal vi faktisk reise til en annen by her i USA. Klarer du kanskje å gjette hvor? Jeg har aldri vært der før, men har alltid hatt lyst. Jeg tror denne turen kommer til å bli kjempe kul!

Vi blogges senere babes, ha en nydelig dag videre. Love you all ♡

13 kommentarer
    1. Hvor ofte kommer du til å legge ut youtube videoer på kanalen din? Stå på Isabelle!!<33

    2. Når du har tatt av løsvippene, er det noen gang vippelim igjen på øyelokket? Hvordan fjerner du det?

    3. Verdens BESTE Isabelle. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘. Ha en fin sommmer videre. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    4. Så gøy! Jeg kjenner Lizard Man, Eric heter han, veldig hyggelig mann! Badet på Blue Lagoon på Island sammen, skremte vettet av japanske turister! Anyways, liker bloggen din! Stå på videre ⚡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg