Ukens spørsmål// Uvenn med M? Min BH str. Mobbing. Kyssing. Paradise Hotel ++

Processed with VSCO with c1 preset

MASSE FINE JUMPSUITER – HER.
 

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Er du og Martinne uvenner?
Nei, vi er ikke uvenner!

Hvor mange er det som leser bloggen din hver eneste dag?
Det er over 10 000 unike lesere inne hver eneste dag på denne bloggen, noe som gjør meg kjempe glad. Det er så gøy å drive med det man elsker og spesielt at folk liker det jeg gjør. Det er jo enda flere som leser bloggen min fast, med tanke på at det er forskjellige folk inne på bloggen hver dag. Alle leser jo ikke blogger hver eneste dag.

Hva syntes du om at Martine Lunde er gravid?
Haha, hun er nok ikke gravid. Den baby magen fikk hun jo låne av noen, det skrev hun også selv i innlegget sitt. Om hunn hadde vært gravid hadde hun jo ikke hatt så stor mage allerede.

Vet du om Martine er gravid?
Magen var falsk. Så hun er nok ikke det! 

Er du forelsket?
Nei, jeg er ikke akkurat forelsket.

Hva er det beste med å ha egen YouTube kanal?
At jeg kan legge ut akkurat hva jeg vil uten at noen skal ha one å si på det. Jeg bestemmer også alt selv, noe som er deilig. Jeg digger også at jeg kan filme alene og ikke være avhengig av en annen person. SJEKK UT KANALEN MIN HER. Gjerne abonner!

Kommer dere til å legge ut videoer på kanalen dere har sammen også?
Ja, det gjør vi nok. Det er et par ting som må fikses osv, men vi skal ikke slutte med Isabelle & Martine. Hvert fall ikke jeg haha..

Har du opplevd noe form for mobbing?
Ja, jeg har blitt mobbet lenge.. 

Hvor lenge skal du være i USA?
Jeg skal være her i to uker.

Hva heter søsknene dine?
Julie, Sander og Mathias.

Hva er det slemmeste du har gjort mot noen?
Hmm, det aner jeg ikke.. Jeg har sikkert sagt noe slemt til noen i barnehagen, eller på barneskolen. Husker ikke akkurat hva det kan være fornoe, men noe slemt har jeg helt sikkert gjort mot noen.

Hvilken emoji bruker du mest?
Sjekka nå og jeg har brukt det røde hjertet mest.

Fortell om ditt kleineste kyss?
Haha, da må jeg faktisk tenkte litt. Jeg er så dårlig på å komme på slike ting. Mitt kleineste kyss var jo helt klart et av mine aller første. Jeg husker første gangen jeg klinte med noen, det var ganske kleint. Jeg ante jo ikke hva jeg skulle gjøre, haha.. Noe jeg også syntes er skikkelig kleint og ekkelt er når gutter ikke klarer å kysse og det bare er tunge og spytt..

Hvordan gutter liker du? Utseende liksom?
Det er veldig forskjellig tror jeg. Jeg faller mest for personlighet og en kjekk fyr kan lett bli stygg om personligheten ikke er fin. Jeg aner faktisk ikke hva jeg liker, for jeg har likt både blonde og mørke gutter før!

Ble du mobbet på barneskolen og ungdomsskolen?
Ja, det var helt klart verst på barneskolen. Det var faktisk så ille at jeg måtte bytte skole i tredje klasse! Jeg har skrevet masse om mobbing på bloggen før og kommer nok til å skrive enda mer om det, så det bare å følge med. 

Hva bruker du til å barbere underlivet og fjerne hår der nede?
Jeg bruker kun barberhøvel ja. 

MASSE FINE JUMPSUITER – HER.

Hvor i Florida er du?
Jeg er i Orlando. Vi bor i Kissimee!

Har du blitt tatt av politiet før?
Jeg har ikke blitt tatt av politiet, for jeg har jo ikke gjort noe galt sånn sett. Men jeg har pratet med politiet om forskjellige ting!

Hvor gammel var du da du fikk mensen?
Jeg var femten!

Hvem var de kjendisene du møtte i LA? Du sa du kunne si det når du kom hjem til Norge.
Det hadde jeg helt glemt, jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt faktisk! Vi møtte Tyga (alle møter jo han haha..) og Chris Brown blant annet, hvordan og hva som skjedde trenger du ikke spørre om 🙂

Hvilke redigerings program på videoer bruker du?
Jeg bruker iMovie. Kanskje på tide å oppgradere? Haha..

Hva synes du om at folk screener storyen din? Så at over 100 stk hadde screena..
Helt ærlig så tenker jeg ikke over det. Skjønner ikke hvorfor folk screener. Og det merkeligste av alt er at det som blir screena er sånne rare ting jeg ikke skjønner folk bryr seg om, haha.. 

Hva har du fagbrev i?
Jeg har fagbrev i kontor og administrasjon.

 Processed with VSCO with c1 preset

RØD FIN BADEDRAKT – HER.

Kan du lage en video der du viser triks på trampoline? Og en video der du viser tøyeøvelser som dere gjorde da du gikk på turn?
Ja det kan jeg helt sikkert. Det var et fint forslag! Forresten, hvis det er noe dere vil at jeg skal filme eller skrive om så er det bare å kommentere det. Skal prøve å oppfylle alle ønsker!

Hvilken dato har du bursdag? Husker du har i november men ikke tallet!
Jeg har bursdag 10. november. 

Hadde ingen deltagere bursdag når dere var inne på Paradise Hotel? Eller måtte de som hadde det late som ingenting siden vi aldri ser at noen har bursdag på tv?
Jo, og det ble feiret inne på Paradise Hotel. Men det kom ikke på TV! Innspillingen skjer jo uker og måneder før det sendes på tv.

Hva het den aller første kjæresten din? Og hva het den aller første du klina med?
Min aller første kjæreste het Mads, dette var lenge siden altså og det varte ikke mer enn tre uker. Han første jeg klinte med het faktisk også Mats!

Hvilken BH størrelse bruker du?
Jeg bruker ikke BH, men når jeg gjør det bruker jeg som oftest størrelse 70C-D. Jeg var faktisk å målte meg i en undertøys butikk rett etter at jeg hadde operert og de sa jeg var en 60F-G. Helt sykt, haha..

Hva er din favoritt butikk?
Jeg aner ikke. Jeg shopper veldig lite og har egentlig aldri hatt noen favoritt butikk! Jeg liker dog klærne fra Gina Tricot, BikBok, Nelly osv. 

Er du stolt av å være den du er og se ut som du gjør akkurat nå?
Ja det er jeg. Jeg syntes jeg gjør en del bra og er fornøyd med meg selv som person.

Hvor lenge etter Paradise Hotel blir filmet kommer det på TV?
Innspillingen startet i starten av januar og programmet begynner på tv i Mars. Første episode sendes noen dager etter at alle har kommet hjem fra Mexico! 

Processed with VSCO with c1 preset

MASSE FINE JUMPSUITER – HER.

🌸🌸🌸

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

43 kommentarer

Siste innlegg