Nå reiser jeg utenlands igjen…

Hallo fra flyplassen alle sammen ♡

Endelig er det tid for en ny ferie, denne gangen skal jeg faktisk kjempe langt. Jeg har fortalt om denne reisen på bloggen mange ganger før, jeg gleder meg jo sånn! Nå reiser jeg til Florida i USA, sammen med pappa og familien på den siden.

Akkurat nå sitter vi å spiser og venter på at tiden skal gå. Flyet går om en time så nå er det straks boarding. Vi skal sitte på flyet i hele ni timer, noe jeg gruer meg veldig til. Heldigvis er det direktefly så vi slipper å drive å bytte fly!

Jeg har jo vært i Florida før, i Tampa. Denne gangen skal vi faktisk til Orlando, der har jeg aldri vært før. Vi skal på masse kule ting som jeg gleder meg til og dere skal så klart få være med på denne reisen! Vi blogges fra USA.

NEXT STOP – FLORIDA

46 kommentarer

Siste innlegg