Vi dreit oss skikkelig ut

God kveld alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Nå har vi akkurat kommet oss tilbake på hytta etter en lang, men en veldig fin dag ute her i Mandal. I dag var det meldt ganske dårlig vær så vi bestemte oss for å ta turen inn til Mandal by for å spise og titte litt. Det er så fint her!

Det begynte plutselig å pøse regne skikkelig, og med fem jenter på tur ble ikke det akkurat så veldig gøy. Derfor fikk vi låne disse store draktene så vi slapp å bli så våte. Det tok jo hundre år å ta dem på så innen alle hadde fått på draktene hadde det sluttet å regne.. Skikkelig uflaks, haha. Men det var gøy da. Du kan tro vi begynte å le høyt da vi gikk ut og det plutselig hadde sluttet å regne. Der dreit vi oss ut kan du si!

Nydelige, haha!

Nå skal jeg hoppe i dusjen så skal jeg begynne å fikse meg. I dag skal vi ha en kjempe fin kveld på hytta, det kommer noen folk på besøk og vi skal drikke litt! Jeg gleder meg masse. Det eneste jeg er litt redd for er å bli fyllesyk imorgen for da skal vi nemlig til Kristiansand til dyreparken og da vil jeg være i fin form! Ha en nydelig kveld videre babes, vi blogges i morgen ♡

14 kommentarer
    1. Haha du er så søt. Det heter kjeledress! Vi bruker det hele tiden om det er kaldt i Nord-Norge når vi skal på havet!

    2. Yay æ bor i Kristiansand så æ skal ogsp i dyreparken idag!!💗håper æ møter deg, hvor lenge skal du være der?

    3. Hva skjer mellom deg Martine og Sofie osv, virker som du blir litt «utenfor» nesten… når du ikke ble med til LA, og nå er de på hytta sammen liksom..

    4. Hei, det er to gutter som liker meg men jeg liker egt ikke noen av dem. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi jeg liker noen andre men de ignorerer meg bare… Jeg har ikke lyst til å såre noen å det er litt vanskelig fordi jeg kom i klasse med begge to.
      Å jeg tror det blir skikkelig kleint å møte begge hver dag..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg