Slik får du en gutt til å like deg

Heihei alle mine fine♡

Nå tenkte jeg å prate om noe jeg egentlig er ganske dårlig på, haha. Jeg har ikke hatt noen kjæreste på flere år. Likevel tror jeg at jeg har en ganske god anelse på hva gutter liker at jenter gjør og hvordan jenter oppfører seg. Nå liker jo så klart alle forskjellig og det er fullt mulig jeg tar helt feil! 

 Processed with VSCO with c1 preset

So, listen up girls:

Vær positiv – Det er så viktig å vise at du er glad og positiv. Ingen liker folk som er kjipe, sure og negative.

Ikke vær for klengete – Ikke send melding på melding eller ring hele tiden. Da blir man fort lei og får avsmak med engang. Vær litt kostbar, og få han til å kjempe litt for deg. 

Vis interesse – Vis at du er interessert og at du liker han. Ikke for mye da når det er sagt, men vis at du faktisk er interessert og ha samtaler med han.

Fortell om deg selv og vær ærlig – Man begynner ofte å like folk mye bedre om man vet ting om vedkommende. Fortell litt om deg selv og vis at du faktisk stoler på han og har lyst til å dele ting med han.

Vær deg selv, ingen andre – Dette er virkelig noe av det viktigste. Vær deg selv, ingen andre. DU er unik og fin akkurat som du er! Hvis han ikke liker deg for den du er, da er han ikke verdt deg og din tid heller.

Ta kontakt – Ikke bare vent på at han skal sende deg melding, send et par meldinger du også! Er det bare han som tar kontakt kan det hende han tror at du ikke er interessert.

Ikke vær ”golddigger” – Vis at du er interessert i han og ikke det han har. Gutter og egentlig folk generelt liker ikke folk som kun tenker på penger. Penger er ikke alt!

Smil – Alle elsker et fint smil. Det er det beste du kan ha på deg! 

Ikke vær flau over deg selv – Vis at du er stolt over deg og den du er. Ikke vær flau over deg selv og ikke klag over deg selv og hvordan du ser ut.

Ikke lyv om deg selv og fortiden din – Ærlighet varer lengst og det er akkurat det du burde være. Ikke lyv om fortiden din og om deg selv! Blir det noe seriøst mellom deg og han finner han mest sannsynlig ut av ting du kanskje ikke er mest stolt over at du har gjort. Så det er bedre å være ærlig med en gang. Liker han deg kommer han ikke til å la fortiden ødelegge for deres forhold!

 

Er du enig? Er du gutt og er enig med det jeg mener?

49 kommentarer
    1. Jeg er gutt og er helt enig med det du sier. Dette er veldig viktig for oss gutter. Kanskje det som vi setter mest pris på er at jenter ikke prøver å spilke uopnåelig. Vi liker at hun tar iniativ på å ta kontakt😊❤️

    2. Har noen forslag til YouTube!!!
      – Get ready with me (eller us??)
      – «I let my Instagram followers control my life for a day» (har ikke sett noen norske gjøre denne enda!!)
      – Exposing my self
      – Kjøp en acai-bowl fra The Juicery og film første bit og ha typ «taste test», lever det opp til all hypen?
      – Sminke tutorial (hverdags til glam, 2-i-1)
      – First impression på sminke merker, sminke fra wish osv
      – «I let my boyfriend pick my makeup» så lager du en fin look med det han velger
      Har masse forslag til både yotube og blogginnlegg. Skal skrive de til deg senere

    3. Hei, jeg har kranglet med kjæresten min!? Og jeg vil gjøre det godt igjen (han er i utlandet) hva skal jeg gjøre? PS elsker deg!❤️❤️❤️😘

    4. Hei Isabelle, jeg liker en gutt, men jeg vet at han ikke liker meg…hva ska jeg gjøre??
      Jeg digger deg❤😚

    5. Hei, jeg har kranglet med kjæresten min og vil gjøre drt godt igjen (han er i utlandet) hva skal jrg gjøre? PS elsker deg❤️❤️❤️❤️

    6. Jeg liker en gutt og han har kjæreste, men jeg gjør alt som du har skrevet om . Og jeg har så lyst til at vi skal bli kj ❤️🤤 håper du svarer ..!!

    7. Hei Isabelle.
      Jeg liker en gutt i klassen min, men han har kj… Det som er, er at jeg tror ikke han liker kj sin lenger, fordi at de snakker aldri sammen og hun går på en annen skole. Tror han her begynt å like meg litt, for vi snakker veldig Mye sammen, og vi begge flørter med hverandre. ❤️ Hva skal jeg gjøre/hvordan skal jeg spørre han!?

    8. Er ikke du og Martine gode venner lengre? Hun var på farmen så lenge, dere møtes ikke utenom bursdagsfest. Lager deres egen YouTube?

    9. Hei jeg har to kjærester frodig jeg ikke klarer og slå opp med en av den hva skal jeg gjøre være sammen med den jeg liker best eller knuse hjertet til en som elsker meg hjelp meg isabelle❤🤔😎

    10. Jeg beklager hvis dette hørest frekt ut eller noe sånt, men innlegget heter slik får du en gutt til å like deg. Grunnen til at jeg reagerte litt på dette er at du skrev også som en liten overskrift før du begynte med selve innlegget so listen up girls? Og dette er virkelig ikke ment frekt i det hele tatt men du burde skrevet boys and girls for det er viktig å huske at det ikke bare er jenter som vil få gutter til å like dem men også veldig mange gutter. Derfor mener jeg at du kanskje vil endre det til boys and girls før det blir noen teit VG sak eller noe sånt no.. with lots of love!

    11. Ikke sikkert du er den store ekspert på dette, men, enig at du må bli litt kjent med dem.. det gjør ingenting for meg nå utt på byen og plutselig jentene komme opp og vil kline@?? Jeg vet ikke hvem hun er, eller, noe om henne..@?? Uansett hvordan hun ser-ut, spiller det ingen rolle! Hun er bare beruset og ikke sexy i det hel tatt..@??

    12. Heii<3 Jeg Har hat 2 kjærester nå på Ca 2. År, Han ene Var jeg sammen med i 1 år 5 måneder og 4 dager (ikke spørr why jeg husker d, trur du skjønner d.) Han gjorde det slutt pga en veldig god venn av meg, jeg er fortsatt jæwlig forelska.. Men jeg kan ikke bli sammen med han.. Han ble sammen med bestevennina mi.. eller ikke nå lenger da. De ble sammen Sånn 3 dager etterpå, han andre var en jæwla player som jeg var sammen med i 2 uker elr no. D var mest for å prøve liksom å vie at jeg ikke likte han lenger, fordi han var en jæwla bitch den dagen han slo opp.. Sorry for nesten hele histrorien men jeg ville bare spørre. Veit du hva jeg skal gjøre? ):

    13. Jeg syntes at det er veldig dårlig gjort av deg og Martine at dere ikke gir en forklaring hvorfor dere valgte å lagde deres egen YouTube kanal , det er over 70 tusen som følger kanalen og dere gir ingen forklaringer hvorfor dere har valgt å lage dere en egen kanal ,dere svarer aldri på kommentarer og dere pleier å svare på kommentarer

    14. Hei, jeg er veldig interessert i en gutt i klassen min men han liker en annen, men det er ikke så rart hun synger, danser og er utrolig fin. Jeg spurte han om å bli sammen i fjor men han sa nei og ga meg et par komplimanger etterpå. Vi snapper masse sammen men føler han kanskje er litt interessert hvordan kan jeg være sikker på at han er det?

    15. Det er en gutt i klassen som jeg er hodestups forelsket i og jeg har vært det nesten 5 år nå og til høsten begynner vi på ungdom skolen og jeg vil så gjerne bli sammen med han men jeg tør ikke å snakke med han å spørre han om å bli kj fordi han vet hva jeg føler for han men han har aldri sakt noe tilbake og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre så kan du være så snill å svare på denne kommentaren pliis? Det hadde betydd mye for meg

    16. Hei Isabelle!❤️ Veldig bra tips, jeg liker en gutt og jeg følte at det var noe på gang men på fredag var siste dag jeg kunne møte han:( helt siden da har jeg vært så lei meg og litt sur på meg selv fordi jeg ikke viste han mye av meg😕 jeg liker han veldig!! Forresten jeg ELKSER deg og bloggen💞 stå på😻

    17. Herregu! Takk!!!! Beste tipsene jeg har lest❤️ Jeg har vist gjort ALT feil:((( men takk! Nå skal jeg bli bedre

    18. Dette liker jeg.
      Vi våkner en lørdag morgen, så har vi sex og jeg sovner etterpå, og så står jeg opp og når jeg kommer inn på kjøkken så står kona mi der smilende med dekket bord, og jeg spiser, og så gir hun meg kaffe og kysser meg. Og så vasker hun huset og ordner opp inne mens jeg trener kroppen. Etterpå reiser vi til butikken og jeg kjører handlevogna og hun finner alt vi skal ha, og så betaler hun mens jeg legger varene i posene. Og slik går dagene.

    19. Du har absolutt rett i alt du skriver! Et annet punkt kan være å ikke være sjalu på andre jenter pga. utseende etc., og ikke snakke stygt om andre. Det å kunne være glad på andres vegne er en meget god egenskap, og dessverre en mangel blant mange jenter. Men det henger jo sammen med det å være positiv, som du skriver 🙂

    20. Men mest av alt, gi blanke F i plastisk kirurgi, botox og “lipfil” eller hva pokker det heter. Det er utrolig lite attraktivt.

    21. “Rølpen” la til et par veldig viktige synspunkt som jeg deler. Plastisk kirurgi, botox og “lipfil er like attraktivt som at du låner min boxer, stapper sammerullete sokker i fronten og sprader rundt offentlig. Jeg legger til, til slutt med å det å bruke et tonn med maling i trynet til hverdags så hele trynet er klissete er feil. Stå opp, se ut som et troll/takras med stolthet om morgenen og føl deg alikevel vakker og attraktiv (kan ikke typen din få deg til å føle deg sånn så har du feil type). Vær åpen med hva du liker. Både her og “der”. Tar han ikke hintet så … jeu..

    22. Hei! Jeg liker en gutt og vet at han ikke liker meg…hva skal jeg gjøre??
      Ps: digger deg!! Du er BEST!! Stå på💞❤❤

    23. Viktig å ikke bruke mind games eller teste han for mye. Jenta bør være varm og behagelig, og tillate han å være nyttig og ansvarsfull. Vis at du setter pris på de maskuline egenskapene. Og jobb godt med kommunikasjonen, og kom på bølgelengde med hverandre. Da er mye gjort tenker jeg.

    24. Hei jeg er en jente på 12 jeg liker en gutt som går i klassen min jeg vet ikke helt om han liker meg . Hvordan finner jeg ut om han liker meg eller ikke .? Jeg tørr ikke og spørre om noe eller no jeg smiler og alt til han han smiler tilbake . Er det noe tegn på at han liker meg ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg