Disse reiser jeg med & dette skal vi her

Hei fra Mandal♡

God morgen alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Nå har vi akkurat våknet opp og fått spist litt frokost. Som dere helt sikkert har fått med dere om du følger med på bloggen og sosiale medier har jo jeg tatt meg en liten tur til Mandal sammen med noen venninner. Vi ble invitert hit av en som er herfra, noe som er veldig koselig. Jeg elsker å se forskjellige steder i Norge, spesielt steder jeg aldri har vært før. Nå er jeg helt sør i Norge, og jeg har høye forventinger til dette stedet da jeg har hørt veldig mye bra om det. Jeg har ikke fått sett så veldig mye enda, vi kom jo i natt når det var helt mørkt!

Vi skal være her helt til Tirsdag så det er ikke mange dagene, men det er bedre det enn ingenting. Vi kjørte jo bil hit i går kveld, det gikk faktisk overraskende fort. Jeg føler ikke det var en lang tur i det hele tatt, så det var veldig deilig. Selvom det faktisk tok nesten 5 timer. Lange bilturer jeg jo noe av det verste jeg vet! Juli som vi bor hos her har også en hytte her som vi kommer til å være ganske mye på, den ligger faktisk på en øy utenfor Mandal så det gleder jeg meg masse til. Jeg tror dette stedet kommer til å være kjempe fint og jeg gleder meg til å tilbringe et par dager her. 

Processed with VSCO with c1 presetMeg, Katrine, Anosha, Juli og Oda. Disse fine menneskene reiser jeg sammen med. Godt selskap!

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Dette skal vi gjøre her: 

✔️Hyttetur

✔️Inn til byen

✔️Dyreparken i Kristiansand

✔️Stor hytte fest

✔️Båttur

✔️Strand og bading

☀️☀️☀️

Nå skal vi komme oss avgårde. I dag er planen å ta en tur inn til Mandal før vi skal legge oss på stranda og bade og kose oss. Vi skal helt sikkert en liten tur bort på hytta her også! Ha en nydelig dag videre, uansett hva du velger å gjøre. Vi blogges senere! Love you all♡

13 kommentarer
    1. Kan du fortelle hva som har skjedd mellom deg og Martine? Dere har ikke møttes etter hun kom fra Farmen, og plutselig har hun startet egen youtube kanal. Er hun fornærmet fordi du vanket med alex når hun var på Farmen?

    2. Heeei, Isabelle!❤️ Jeg bor på Spangereid asså en halvtime unna Mandal. Bor bare ett par kilometer unna norges sydspiss. Bor på Lindesnes og lurte på om dere ville komme til Spangereid? Det er VEEEELDIG fint her ute…

    3. Hvor er den røde bikinien fra? Den du har på deg på de siste snappene? Den var kjempefin!!<3 Har lett etter en sånn lenge

    4. Hei😀 jeg så at du var i kafeen i tregde der det var masse båter og røde leiligheter. Vi har leid leiligheten over kafeen.fra emma

    5. Hei når er det dere skal inn til byen å på stranda bor i Mandal har veldigggggg lystttt tilll ååå seeee degg❤️❤️❤️Du er favoritt youtuberen min❤️❤️❤️ Ly❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg