Nå reiser jeg til…

Heihei alle mine fine ♡

Som jeg skrev på bloggen tidligere i dag så reiser jeg i kveld. Dette er en veldig spontan tur og jeg bestemte meg vel egentlig ikke ordentlig for å dra før i går! Jeg reiser nemlig en liten tur til Mandal. Jeg har aldri vært det før og er kjempe spent. En venninne bor der og inviterte meg og et par venninner ned til henne. Jeg reiser sammen med tre andre og vi skal faktisk kjøre bil ned. Noe jeg gruer meg til! Er det noe jeg misliker sterkt så er det lange bilturer.

Akkurat nå sitter jeg faktisk i bilen, vi har akkurat begynt å kjøre så nå er det bare fem timer igjen. Vi skal faktisk stoppe innom Kristiansand en tur for å plukke opp venninnen vi skal bo hos. Hun er nemlig på Palmesus. Dette kommer til å bli en veldig lang kveld, heldigvis er jeg i godt selskap. Ha en nydelig kveld videre babes, vi blogges! Love you all ♡

39 kommentarer

Siste innlegg