Jeg blir misbrukt på nett..

Heihei alle mine fine♡

For noen dager siden fikk jeg en melding på Instagram av en som la merke til at det finnes falske brukere av meg på nett. Dette har skjedd flere ganger før og jeg tenkte å informere dere igjen om hvor du faktisk kan finne meg på Sosiale medier og slikt! 

Jeg har selv snublet borti brukere med bilder av meg, noen ganger mitt navn også. Altså tenk hvor mye tid og energi denne personen har brukt for å lage en falsk bruker. Det er heller ikke lov! Jeg skjønner ikke at noen gidder. De fleste skjønner jo at det er fake, man ser ganske enkelt om en bruker er falsk eller ikke. Det finnes til og med falske brukere av meg på YouTube.

Dette fikk jeg tilsendt her om dagen på Instagram og jeg blir alltid like irritert. Dette er falske brukere av meg på Tinder, en dating app som jeg aldri bruker. Jeg har det faktisk på telefonen, men bruker det aldri. Disse brukerene er da falske og det er så irriterende. Det er jo faktisk ikke lovlig engang! Disse bildene av meg blir misbrukt og det er verken gøy for meg eller de som biter på kroken.

I og med at det faktisk finnes så mange falske brukere der ute – ikke bare av meg, men andre personer også. Regner jeg med det er en del som biter på kroken og blir lurt av disse brukerne. Det jeg helt ikke skjønner er hvorfor folk egentlig vil lage falske brukere, er det for å prate med andre? Møte andre? Se for deg at denne personen med bilder av meg på sin tinder bruker prater med folk, hvordan skal man gå videre etter det? Det går jo ikke? Det er mange som faktisk har sendt meg meldinger og spurt om det er meg, derfor tenkte jeg å fortelle en gang for alle for dere kan finne meg. 

 

HER FINNER DU MEG:

INSTAGRAM: HER

MIN FACEBOOK SIDE: HER

PRIVAT FACEBOOK: HER

SNAPCHAT: ISABELLEERIKSEN

YOUTUBE: HER & HER  

 

20 kommentarer
    1. Når man har åpne profiler og har fine bilder, skjer det veldig ofte 🙂 Jeg har selv opplevd det og det er bare å rapportere det på den sosiale medie plattformen det gjelder, så vil de slette fake profilen! Lykke til 🙂

    2. er du ikke venn med Martine lenger? har ikke sett dere sammen etter hun kom hjem, og dere har ikke snakket om hverandre noe sted?

    3. Ikke vits å gå til politiet, de får ikke gjort noe. Men meld fra til nettsiden slik at det blir fjernet.

    4. Dette skjedde med meg også for litt siden og jeg gikk til politiet da personen sende drøye meldinger rundt som liksom skulle være meg, men saken ble henlagt med en gang fordi politet tar seg ikke tid til sånt, dessverre

    5. Skjønner meg virkelig ikke på sånne sykt skada folk som har ett så lite liv at de orker å bruke tid på å lage fake brukere av andre. Altså, please.. Get a life eller bli innlagt ellerno

    6. Ingen bryr seg Isabelle, du er en tøs, ferdig med det. Bare slutt og lat som om du ikke er det, be real. Du er ikke stygg, du er bare jævlig tøsete. Skam for unger nå idag

    7. Var du ensom (uten venner) når du gikk i starten av videregående (1-2 klasse)? Jeg er det og jeg gråter meg selv til søvn hver natt fordi jeg har gitt opp håpet på at jeg aldri kommer til å få meg noen venner/ ordentlige venner. Er en helt normal jente, hva feiler det meg siden ingen vil være venn med meg?😭

    8. Jeg elsker deg og Martine sammen<3 så derfor lurer jeg på hva som skjer med kanalen deres og hvorfor har begge laget en egen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg