Elsk på deg

God kveld alle mine fine ♡

Nå har jeg akkurat kommet inn døren hjemme etter en utrolig fin dag nede i byen med fine venner. Norge er virkelig undervurdert på dager som dette! Elsk på deg, kjære Norge. I dag har jeg vært på Sørenga og bare kost meg masse.

Det har vært så utrolig varmt og deilig vær i dag, om jeg ikke husker feil var det i overkant av 27 grader da jeg sjekket på Snapchat, haha. Det er digg!

LIGNEDE BIKINI I SAMME FARGE – HER

SOLBRILLER utsolgt, lignede – HER.

Hvor kul var ikke denne blå freshe bikinien? Jeg digger den og syntes fargen er så stilig. Jeg tror faktisk aldri jeg har gått med noe så blått som det her før, jeg begynner å like farger mer og mer! Før gikk jeg jo kun i svart, det er det slutt på nå for å si det sånn. Farger er jo så fint! Jeg elsker forresten det å gå helt uten sminke om sommeren, det er så deilig.

Hva har du gjort i dag?

☀️☀️☀️

37 kommentarer

Siste innlegg