Sex med en i familien, tatovere pannen, ufrivillig orgasme hver dag

Heihei alle mine fine♡

Her om dagen fikk jeg spørsmål om jeg kunne ha et ”dilemma” innlegg igjen, og så klart kan jeg det. Det er jeg jo en morsom liten lek! Mye av dette var ekstremt vanskelig å svare på, bare prøv selv. Nesten helt umulig. Greien med dette er jo at man uansett MÅ velge enten eller, så mye av dette kunne jeg virkelig aldri gjort haha. Håper dere skjønner at dette bare er en morsom liten lek. Kommenter gjerne om du er enig eller uenig i meg med noe! Det er alltid gøy å vite hva andre også tenker.

 Processed with VSCO with c1 preset

🌸Dilemmaer – enten eller..

Vil du helst være døv eller blind?
Da måtte det blitt døv. Kan ikke forestille meg å ikke kunne se noen ting.. Vi er faktisk ekstremt heldige som har både syn og hørsel, det er faktisk ikke alle som har det!

Bare spise kjøtt eller aldri spise kjøtt?
Aldri kunne spise kjøtt igjen. Tror det hadde blitt litt voldsomt med kun kjøtt.

Skjære av deg hånden du bruker mest eller tatovere et hakekors i panna?
Oj, denne var ekstremt vanskelig. Tatovere meg kanskje? For jeg kan jo sminke over den, haha..

Dø med en gang eller blir stemplet som en pedofil for resten av livet?
Hmm, stemplet som pedofil.. Det andre tenker og mener burde jo egentlig ikke spille så mye rolle. Du vet jo selv hva som er sant og ikke.

Våkne opp med hangover hver dag eller aldri kunne sove med dyne?
Aldri kunne sove med dyne.

Spise baby bæsj eller voksen bæsj?
Æsj, haha.. Ble nesten kvalm nå! Det må vel bli baby bæsj. De spiser jo på en måte bare baby mat! 

Dø fort om ti år eller dø sakte og smertefullt om tretti år?
Dø fort kanskje. Jeg er livredd for smerte, haha..

Leve uten ben eller armer?
Uten ben. Man bruker jo armene til alt!

Tråkket over hele tiden eller fått en fiskekrok i øyet hver søndag?
Tråkket over hele tiden. Man kan jo blind av å få en fiskekrok i øyet..

Kose med en edderkopp eller en slange?
Selvom jeg er livredd for slanger og det er min største frykt tror jeg faktisk jeg må svare slange. Uff, tenk å kose med en stor hårete edderkopp! 

Sex med en nær i familien eller aldri ha sex igjen?
Aldri sex igjen.. Er ikke så sexgal!

Spise en edderkopp eller spise en kakerlakk?
Edderkopp. Man spiser jo faktisk masse edderkopper når man sover!

Hoppe fallskjerm eller hoppe strikk?
Hoppe fallskjerm. Det har jeg jo faktisk lyst til!

Alltid sitte eller alltid ligge?
Alltid sitte. 

Kjønnshår som tenner eller tenner som kjønnshår?
Tenner som kjønnshår, selvom det hadde vært veldig vondt tror jeg.. Det er det jo ingen som ser, haha.. 

Bruke sandpapir som dopapir eller aldri kunne tørke seg igjen?
Bruke sandpapir som dopapir.

Alltid være brisen eller alltid være dritings fra 1900 – 0300 fredag og lørdag?
Alltid vøre brisen, haha.. Liker meg selv som brisen!

Hot tacosaus som øyendroper eller sandpapir som håndkle?
Au og au, haha.. Sandpapir som håndkle kanskje..

Dø av å drukne eller dø av å bli skutt i hode?
Dø av å bli skutt i hode. Har hørt drukning er helt forferdelig, og det tror jeg på. Når man blir skutt i hode dør man vel med engang og merker det nesten ikke engang.

Orgasme flere ganger om dagen ufrivillig eller aldri få orgasme igjen?
Aldri orgasme igjen.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

Enig eller ikke enig?

22 kommentarer

Siste innlegg