HER BOR VI PÅ MALLORCA- Bildedryss

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det kjempe fint her nede på Mallorca og gleder meg masse til de neste dagene. Vi bor på et helt greit hotell her nede som har et kjempe stort basseng, all inclusive og et rom som fungerer! Jeg tenkte å vise dere et par bilder av her vi bor. Det er faktisk ekstremt mange som har spurt, så da får jeg bare vise dere. Hotellet heter forresten BCM hotel og ligger i Magaluf, til alle som har spurt! Det ser finere ut på snappene dere har sett, haha.

☀️HER BOR VI☀️

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

☀️☀️☀️

Elsk! Nå skal jeg legge fra meg pc og telefon og komme meg ut i solen, ha en nydelig dag videre alle sammen. Uansett hva du velger å gjøre! Hva syntes du om hotellet forresten? Kunne du bodd her? 

18 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Skal du på stranda idag? Vi skal det og jeg er også på Mallorca i Magaluf så lurte bare på om det var mulig å få et bilde med deg?

    2. Hvor i Mallorca????????????????????????????????????????????????????????? Hva heter hotellet???????????????????? Kanskje jeg har bodd på samme???????

    3. Kjempe koselig. Jeg har bodd på en sånn hotell for 8 år siden, da jeg var på ferie i Tyrkia. Hotellet har mindre basseng, men koselig sted. 👍

    4. Hæ: hun sa jo Magaluf, hun sa ingenting om Malaga du må ha lest feil. Btw elsker deg og Martine. Kan du plis svare denne kommentaren hadde vært en drøm

    5. Det var jobbet superfint sted! Personlig liker jeg Alcudia bedre, men kunne helt klart bodd der. Var inne på Katmandu-parken da jeg var der og så på 4D filmer og spilte minigolf. Supergøy 😃 Nå er det 27 varmegrader ute her og, så ut i sola i bikini med meg og. Rett utenfor Oslo btw.

    6. Omggggg!!!! Ble så sjukt glad når jeg leste dette innlegget!!!! Har ikke fulgt med de siste dagene fordi jeg er på Alcudia som ligger i/på Mallorca….å fyf så glad jeg er nå….gratulerer med 70k på yt forresten du og Martine fortjener det noe sjukt!! Elsker deg og bloggen din forresten ❤️❤️Hvor i Mallorca ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg