Ukens spørsmål// Galt med leppene mine. Stjele. Barbere underlivet. Pupper ++

Processed with VSCO with p5 preset

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Pleier du å spørre de du kliner med på byen f.eks om de har spist nøtter idag?
Haha nei det hadde vært veldig merkelig. Det har faktisk skjedd før at jeg har klint med noen som hadde spist nøtter og da våknet jeg opp dagen etterpå kjempe hoven i ansiktet. Ikke gøy! Det er heldigvis ikke kjempe farlig det da og så lenge jeg ikke får i meg en nøtt dør jeg jo ikke.

Hvordan barberer du tissen/ underlivet?
Jeg bruker bare en vanlig barberhøvel og shaver bort alt.

Syntes du leppene dine er fine nå?
Ja, nå syntes jeg dem er fine. Jeg skal ærlig innrømme at de var litt store før, men så er de bedre!

Hva er det kuttet du har på leppene? Er det noe galt med leppene dine?
Det har jeg faktisk alltid hatt, jeg aner ikke hva det er. Det har blitt større etter at jeg fylte de, så det kan hende det er derfor. Men et lite ”kutt” i leppa har jeg alltid hatt. Jeg slet med tørr hud på leppene før og drev alltid å rev av hud, spesielt i midten på overleppen, kan være derfor også!

Hvor gammel var du da du kom i puberteten?
Jeg aner faktisk ikke. Helt sikkert tidligere enn jeg tror selv. Jeg fikk jo mensen ganske sent og jeg føler helt ærlig ikke at jeg fikk så veldig mye hår på kroppen før for ikke så veldig lenge siden, haha.. (okei noen år siden). Det skjer nok ting med kroppen før man selv merker det.

Når kommer Martine tilbake fra Farmen?
Ingen vet haha.. Finalen spilles vell inn i starten av Juli, så da er innpillingen liksom ferdig og alle kan dra hjem.

Hva hadde du gjort om Aleks hadde slått opp med Martine og spurt deg?
Det hadde nok aldri skjedd, noe jeg er veldig glad for haha.. Hadde jo så klart sagt nei!

Når begynte du å få lov til å drikke alkohol av foreldrene dine?
Hmm, da jeg var 17 tror jeg de visste at jeg drakk, men jeg fikk aldri alkohol av dem før jeg var 18.

Når merket du at du begynte å få pupper?
Aldri, haha. Det er jo vanlig at man får en liten klump der først, jeg la vel ikke sånn kjempe godt merke til den egentlig. Men det begynte jo å vokse bittelitt da jeg var sånn 16-17. Ikke mye når det er sagt.

Har du noen gang stjålet fra en butikk?
Ja, det har jeg faktisk. Ikke bra. Det var jo bare noe sånn smågodt eller noe da jeg var liten. IKKE GJØR DET FOLKENS! Det er ikke bra.

 Processed with VSCO with c1 preset

Hva gjorde du etter at du røyk ut av Paradise Hotel?
Da ble jeg kjørt rett til et annet hotell. Det tok kanskje en time å kjøre om ikke mer, så måtte jeg være der helt alene til jeg skulle sjekke inn igjen på Paradise Hotel. Noe som var 12 hele dager. Uten telefon, uten noe. Det var utrolig kjedelig.

Er det sant at du og Martine holdt Sofie utenfor i LA?
Nei, så klart ikke.. 

Hvilken uke på Paradise Hotel var best?
Finaleuken ;))

Spiller du Fortnite?
Nei, jeg prøvde faktisk en gang. Skjønte ingenting..

Hvis du kunne valgt en ny regel i Norge, hva ville det vært?
At man må kaste søppel og ikke bruke så mye plastikk. Sugerør på restauranter for eksempel.

Hva er det beste med fansen?
Alt. Jeg setter så utrolig stor pris på dere alle sammen! Jeg leser alle meldinger dere sender meg og syntes det er utrolig morsomt at dere liker det jeg driver med. Love you all<3

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Da håper jeg at jeg har funnet meg en jeg vil dele livet mitt med, snart barn, en leilighet jeg eier selv, masse reiser. Kanskje jeg også bor i utlandet! Det hadde vært drømmen.

Har du noen tips til at en gutt skal begynne å like deg?
Bare være seg selv 100%. Det vil jeg si er det viktigste. Man burde jo absolutt ikke late som noe annet, da det blir veldig falsk om man skulle bli sammen. Smil, vær glad og vær deg selv!

Hvordan er det å være kjendis?
Føler meg ikke som en kjendis, bortsett fra når folk kommer bort til meg så klart. Det syntes jeg er veldig gøy, jeg sier alltid ja når folk spør om bilder! 

Skulle ikke du være med jentene til LA nå?
Jo, jeg trodde det jeg også. haha.. 

Når og hvordan bestemte du deg for å blogge?
Jeg begynte å blogge etter Paradise Hotel, og jeg syntes det var kjempe morsomt! Derfor gjør jeg det fortsatt.

Fikk du lov til å drikke av foreldrene dine første gang du gjorde det?
Nei, absolutt ikke.

Syntes du Donald Trump er en bra president?
Både ja og nei..

Husker du hva din aller første kjæreste heter?
Ja, det husker jeg faktisk. Han het Mads, haha. 

Hvor gammel syntes du de som leser bloggen din bør være?
Alle aldre 😀 Jeg syntes helt ærlig bloggen min egner seg for de fleste, det er så klart noe som er for de som er litt eldre og noe som er for de som er litt yngre, men alt i alt syntes jeg bloggen passer til de fleste.

Syntes du selv at du bidrar til kroppspress?
Ikke egentlig. Greit nok at jeg legger ut bilder av kroppen min, men det syntes jeg ikke burde være kroppspress. Alle er med på å bidra til det, alt i alt er det jo bare dine egne tanker. Det er jo ingen som har fortalt hvordan en perfekt kropp er, jeg har hvert fall ikke det. Jeg sier ikke at min kropp er perfekt! Det er den ikke heller.

Hvor ofte er du på shopping?
Nesten aldri. Og om jeg er, er det på nett.

Hvordan ser din perfekte dag ut?
Nesten som julaften, haha. God mat, familie osvosv.

Må man ha mensen samtidig som man har sex for å få barn?
Neineinei.. Feil!

Dusje og aldri pusse tennene eller pusse tennene men aldri dusje?
Pusse tenne må det nok bli. Man kan jo vaske seg på andre måter enn å dusje.

Får du mensen når du går på p piller?
Ja, jeg har fortsatt mensen. Selvom jeg skulle ønske jeg aldri hadde det. Jeg kan hoppe over mensen noen ganger, hopper jeg over det for mange ganger kommer den uansett til slutt.

Hvilken karakter hadde du i matte da du gikk ut av 10.klasse?
Oj, jeg tror jeg hadde 3 eller 4. Det var på VGS jeg gikk litt nedover på karakterene. På ungdomsskolen var jeg faktisk flink!

Når har du bursdag?
10. november.

Har du tenkt til å flytte? Vil du flytte alene eller med noen?
Ja, men jeg stresser ikke med det. Jeg har for det første lyst til å kjøpe og eie noe selv! Om det blir alene aner jeg ikke, men det hadde vært deilig å bo litt helt alene. 

1 år i fengsel eller gifte deg med den siste du var forelsket i?
1 år i fengsel..

Hva er din største frykt?
Å miste noen jeg er veldig glad i. 

Kunne du hatt avstandsforhold?
Ja det kunne jeg nok helt sikkert. 

Hvordan syntes foreldrene dine at du er på sosiale medier?
Bra. Det er så klart et par ting de syntes er litt teit, men jeg får som oftest høre at det jeg gjør og skriver er bra!

Hva er det yngste kullet du kunne hatt sex med?
97 tror jeg faktisk. Et år yngre enn meg.

Hva er ditt beste tips mot karakterpress?
Gjør det beste du kan, bedre enn det blir det ikke.

Er Martine og Aleks fortsatt sammen?
Ja.

Hva gjør du om du finner ut av at du er gravid? Tar du abort?
Da hadde jeg nok tatt abort ja. Jeg vil ikke bli gravid med noen som ikke er kjæresten min.

Si en bra serie på Netflix?
The trafficers, Gossip Girl, Prison Break, Sydens dronning, Modern family. Der har du fem 😉

Hvordan er forholdet mellom deg og Sofie fra Paradise Hotel?
Det er bra!

Hvorfor filmet du deg selv i dusjen her om dagen?
Haha, filmet jo bare dusjen og ansiktet mitt. Ingen grunn til det sånn egentlig.

Hvordan var det for deg når du var den eneste i klassen med små pupper?
Som jeg har sagt tidligere var det jo ikke noe gøy, jeg ble jo mobbet litt for det. Jeg tror og vet at jeg ikke var den eneste som hadde små pupper, det er jo vanlig å ikke ha pupper når man går i syvende klasse og på ungdomsskolen. 

Kunne du blitt modell?
Ja, hvis jeg hadde vært høy nok kunne jeg sikkert vært modell. 

Er det du, Aleksander eller moren til Martine som sender henne brev på Farmen?
Jeg fikk faktisk ikke sendt noe brev fordi jeg fikk ikke beskjed om det… Skikkelig trist fordi jeg hadde sykt lyst til å sende brev 🙁 

Hvordan takler du negative kommentarer så bra?
Jeg bryr meg veldig lite om negative kommentarer på nett. Det er jo bare teit! De positive og fine jeg får er mye viktigere! Negative kommentarer er jo bare mennesker som har det dårlig med seg selv og vil at andre skal føle seg like dårlig.

Har du slitt med deprisjoner, angst, eller noe sånt?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har jo hatt ræva dager innimellom, men det betyr ikke at jeg har vært deprimert! Selvom du har en dårlig dag, betyr ikke det at du har et dårlig liv.

Hvilken skostørrelse bruker du?
Jeg bruker 36, og 37.

Hva syntes du om Marcus og Martinus?
De er søte haha.. Jeg syntes de er veldig flinke til det de driver med! Applaus.

Hvor mange tatoveringer har du?
Jeg har fire tatoveringer.

Hvorfor tok du silikon?
Det har jeg snakket om mange ganger, her er en video hvor jeg snakker om det: KLIKK HER.

Er foreldrene dine skilt? Isåfall, hvordan var det for deg?
De er vel ikke skilt fordi de aldri var gift, men de er ikke sammen lenger. Det går helt fint for meg! Dette skjedde da jeg var veldig ung så jeg husker veldig lite av det, men jeg er glad for at dem gjorde det hvis dem ikke var lykkelige sammen. Da er det bedre at de heller finner seg noen dem er lykkelige med.

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

61 kommentarer
    1. Skjønte Ikke spørsmålet om LA? Hvem er jentene, er det snakk om Sofie, Ine og Isabel som du skulle dra med?

    2. Jeg syntes du er en veldig god influencer. Du forteller at folk ikke skal skamme seg eller bry seg om hva andre tenker, selv om det er veldig vanskelig. Tusen takk for at du er den du er, og for at du deler det med leserne dine ❤️

    3. Har lagt merke til det sykt ofte, men HVORDAN FÅR DU DET VOLUMET I HÅRET?? Jeg dør litt av misunnelse..:(

    4. Det var mange fine tanker, jeg liker godt det å bruke mindre plastikk, slik som sugerør og plastposer.
      En viktig ting, si du ble gravid men det var ikke med kjæresten, da må man huske på at barnet er ditt barn.

    5. Du er så pen og skikkelig bra ung dame. Det lyser modenhet av deg. Men ikke skriv haha etter hver setning, du kler det virkelig ikke! Og det er litt slitsomt å lese, noenganger virker det som om du er sarkatisk, andre ganger fordi du syns det er gøy. Men vi som leser hører ikke tonefallet, så for oss er det vanskelig å skille, og å vite hvordan du ordlegger deg tonefall-basert.
      Dette hørtes jo ut som hat, det var ikke meningen, men det er som sagt vanskelig å ordlegge seg på nett, haha..
      Du må jo gjøre som du vil, men du er så pen og moden, at ble litt satt ut av det.

    6. Litt trist du svarte ikke på min spørsmål spurte deg både her og på snap men du svarte aldri 🙁 har spurt deg om ting før du har aldri svart da har jeg ikke noe håp til neste gang 🙁

    7. Dette vet bare jeg, jeg er alt vitende. Sannheten er den at du aldri noen gang vil bli fornøyd. Derfor må man innse det og leve et avbalansert liv.

    8. Slik er det å ha fått utdelt visdom ingen andre har.
      1 Johannes 2:20 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
      20 Det er anderledes med jer. I har modtaget Helligånden, så I kender det hele.

    9. Jeg vet hvorfor vi er her, hvor vi skal, og hva universet er til, og alt som skal skje 1000 år frem i tid vet jeg.

    10. Og du kan få bli med.
      1 Korinterne 7:14 Bibelen på hverdagsdansk (BPH)
      14 En troende kvinde bliver jo ikke uren ved at være gift med en ikke-troende mand, og en troende mand bliver jo heller ikke uren ved at være gift med en ikke-troende kvinde. Den ikke-troende ægtefælle regnes som værende ren i Guds øjne gennem sit ægteskab med en troende ægtefælle. Ellers ville deres børn jo være urene, men det er de ikke.

    11. Hadde dere egentlig tenkt å dra til LA alle dere 4, men så dro de bare uten deg? Synes ikke du det er litt rart/frekt?

    12. Din livet lenger blir sikkert kjempe fin men du er flink til Youtube din gøy å vise hva skjer dette i gang med hyggelig din Youtube jeg har vist på Youtube din veldig bra video Lykke til livet for å vise mange ganger på Youtube din fantastisk nytt liv verdt det morsomt 👌❤️

    13. Det er jo ikke sånn at hun ble ditcha, det passet ikke med fly osv da Isabelle hadde planer i ferien. Står på bloggen til Sofie. Ikke verre enn det. Ikke noe drama. Tror isabelle bare skrev det sånn på tull !!!!

    14. Anonym: Planen var at jeg skulle være med ja, og det trodde jeg som jeg skrev! Det endte med at jeg ikke ble likevel 🙂 Ingen sure miner altså folkens, jeg er ikke sur på Sofie!!! Vi er fortsatt gode venner og skal fortsatt reise til LA en annen gang sammen <3

    15. Vet det er dialekt. Men skrives det ikke kinnet? Det var det jeg trodde. Skriver jeg feil? Og en ting. Når hadde du tenkt å ta abort da. Hvor mange måneder? Stakkars. Fosteret er jo blitt et barn. Hadde du virkelig ville drept ditt eget barn. De legger det inn på et rom også oppå en slags benk. Der lar de den ligge til den dør. Offameg.

    16. Omg, du som skriver til Isabelle: ville du virkelig drept ditt eget barn, hun skriver at hun ikke er klar enda! Sånn er det faktisk med veldig mange! Og når du skriver: når hadde du tenkt å ta abort da, hva er det du egentlig tenker? Prøver du å få henne til å føle skyldfølelse eller noe?

    17. Jeg vet der er lett å bli blind på sitt eget utseende(!!). Jeg elsker store lepper og har det selv. Men jeg vil være helt ærlig med deg ang leppene. Jeg mener ikke å såre, men jeg synes leppene dine ser veldig usymmetriske og klumpete ut. Spesielt når du snakker så ser det litt rart ut. Det kan være fordi du har hatt veldig mye fillers i og noe av det, brytes ned i ulikt tempo. Vil anbefale deg å sprøyte inn stoff som fjerner alt av fillers og heller gjøre det på nytt. Tror det hadde blitt mye mye finere og da kan du bestemme formen på nytt. Du hadde blitt så mye mye finere. Store og symmetriske lepper!

    18. Jeg spurte om XXTENTCION men dgb nå er d over så d er ikke noe å svare på ❤️ Elsker bloggen din ❤️

    19. Til 01:21 her oppe.
      Tenkte bare jeg måtte avklare dette for deg.. Skjønner at du syns abort er grusomt hvis det er hva du tror de gjør. Når man tar abort så får man tabletter to dager før selve aborten for å være sikker på at det ikke er noe liv i magen, så får man nye tabletter som gjør at fosteret kommer ut i feks toalettet, og det er bare en liten klump med blod, ikke en baby!

    20. Hei jeg liker videoene dine på YouTube og du er snill , kul, og morsom. Jeg håper du fortsetter med YouTube

    21. Hva synes du om Ex on the beach? Synes du det blir skikkelig gøy eller tror du det blir for drøyt for 13+? Jeg gleder meg skikkelig mye! Gjør du?❤️

    22. Jeg bruker også størrelse 36-37 i sko og jeg er en av de med minste føtter i klassen😂😂(går i 6.klasse begynner i 7.)Love U💕✨

    23. Hei, jeg elsker å lese bloggen din. Det er veldig spennende. Du er et fint menneske å alle de som er vennene dine burde være glad for det☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg