Jeg skal ha meetup – KOM Å MØT MEG HER

Heihei alle mine fine♡

Jeg vet ikke om jeg har fortalt ordentlig om meetupet som snart skjer her på bloggen, derfor tenkte jeg å gjøre det nå. Det er ikke lenge igjen og jeg gleder meg masse! Jeg elsker å ha meetup og møte alle dere som følger med på YouTube, men også her på bloggen. Setter utrolig stor pris på det, det skal dere bare vite. 

Det er veldig mange som allerede har fått med seg dette meetupet i og med at det ikke bare er jeg som skal dit. Det er flere YouTubere fra Splay som skal ha meetup sammen, noe som er kjempe kult. Det er åpent og gratis for alle, så det er bare å komme!

🌸 HVOR: Bryggetorget, 0250 Oslo.​

🌸 NÅR: Lørdag den 23. juni. Klokken 16:00.

 

DU KAN LESE MER OM MEETUPET HER + Alle YouTuberne som kommer.

 

Sett av datoen, ta med deg alle vennene dine og kom å møt oss! Jeg gleder meg. SES VI?
 

 

48 kommentarer

Siste innlegg