Slik får jeg fin hud og dyp brunfarge

Annonse – Betakaroten

For meg har det alltid vært ekstremt viktig med en dyp brunfarge og fin hud. Selv føler jeg meg tusen ganger bedre med litt brunfarge på kroppen, spesielt nå om sommeren når man går med mindre klær. Jeg husker før, da jeg var på ferie i utlandet og det eneste jeg tenkte på var brunfargen og om jeg kom hjem brunere enn alle vennene mine! Sånn er det halvveis fortsatt, men det har heldigvis roet seg litt, haha. Jeg er sånn som er ganske blek om vinteren, men blir super fort brun. Noe jeg elsker! Jeg elsker å være brun og fin.

Jeg har så lenge jeg kan huske tatt litt betakaroten piller her og der, men før sommeren nå begynte jeg på disse pillene for fullt. I håp om fin, dyp brunfarge, men også fin hud. Det er veldig viktig å ta vare på huden, vi skal tross alt ha den for resten av livet. Betakaroten hjelper nemlig til akkurat her. Disse pillene gjør mer enn å bare gi deg en brunfarge. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

DERFOR DIGGER JEG BETAKAROTEN:
 

☀️Det motvirker eksem og solbrenthet

☀️Antioksidantene i pillene beskytter mot tidlig aldring

☀️Hjelper meg å få en dyp og varig brunfarge

☀️Fargepigmentene i huden bygges opp ved jevnlig bruk

☀️Man får en fin og dyp brunfarge som varer lenger
 

ENDA MER INFO OM BETAKAROTEN – TRYKK HER.

 

I DAG KAN DU FÅ HALV PRIS PÅ BESTILLING! DET ENESTE DU TRENGER Å GJØRE ER Å TRYKKE HER FOR Å BESTILLE!

 

TRYKK HER FOR Å LESE OM PRODUKTET

 

☀️Ta vare på deg selv☀️

 

9 kommentarer

Siste innlegg