Ukens spørsmål// Dater jeg? Hva syntes familien om lettkledde bilder? Sex. Penger ++

Annonse – lenker – Nelly, Cubus, Bubbleroom

 

🌸DU SPØR, JEG SVARER🌸

Har du crush på noen akkurat nå?
Nei, jeg har vel egentlig ikke det!

Hvem pleier du å stalke på Instagram og sosiale medier?
Haha, jeg pleier som regel å stalke kjendiser som jeg elsker, men også noen ganger venner og kjente. Det hender jeg også går innom Instagrammen til noen som kommenterer bildene mine og er søte!

Hva syntes du om Morten Hegseth sin opptreden på Snapchat og VG. Hvor han snakker om hvor mye unge jenter sliter med depresjon Osv, og viser blant annet bilde av deg, Sophie Elise og fler. Syntes du ikke dette er en form for «mobbing» og blir du ikke dønn irritert?!
VG har faktisk brukt meg to ganger angående det der. For litt sin var det rumpa mi om kroppspress og operasjoner, og nå var det om botox og depresjon og et bilde av meg. Syntes helt ærlig det er litt merkelig med tanke på at jeg verken har operert rumpa eller har botox i ansiktet, haha.. Har heller ikke snakket om offentlig at jeg er deprimert. Men jeg er ikke irritert for at dem bruker bilde av meg, jeg bryr meg faktisk veldig lite selvom jeg fikk et ganske sjokk begge gangene når bilder av meg selv popper opp. De må bare fortsette med det, jeg bryr meg ikke.

Hvordan kommer du og Martine på ideer til YouTube videoer?
Noen ganger hermer vi å tar ideer fra andre, men vi har faktisk funnet på et par videoer helt selv. Vi får jo også super fine forslag fra dere veldig ofte, noe som alltid er koselig. Vi vil jo lage videoer som dere vil se og da er det perfekt at dere kommer med innspill. 

Når begynte du å sminke deg?
Jeg begynte ikke å sminke meg ordentlig før på videregående. Jeg hadde prøvd litt smått med maskara og litt pudder før det, men jeg begynte ordentlig med sminke ganske sent. Noe jeg er glad for.

Hva var ditt favorittfag på skolen?
På barneskolen var jeg veldig glad i matte faktisk, tro det eller ei. Og så klart kunst og håndtverk og slikt. På ungdomsskolen ble matten vanskeligere og da syntes jeg ikke det var like morsomt. Jeg mener å huske at jeg var veldig glad i historie, religion og geografi! Det syntes jeg var og fortsatt er interresant!

Likte du å presentasjoner og snakke høyt foran klassen?
Jeg hatet det. Jeg var alltid super redd og nervøs før presentasjoner og før jeg skulle lese høyt og egentlig alt som inneholdt oppmerksomhet. Det ble bedre og bedre og på videregående var det ikke like skummelt. Jeg var jo veldig liten, sjenert og usikker på barne og ungdomsskolen så det er jo derfor. Jeg hadde ikke trua på meg selv, noe jeg absolutt burde hatt! 

Processed with VSCO with c1 preset

SHORTS – HER

JAKKE – HER

 

Er det rart å tenke på at det er ett år siden du var med på Paradise Hotel?
Ja, herregud tiden går så utrolig fort! Jeg savner det, men samtidig er jeg ekstremt glad for å være ferdig med det året. Jeg er ikke lenger i kontrakt med tv3 og jeg føler meg ikke lenger som Paradise – Isabelle. Det føler jeg egentlig ikke jeg noen gang har vørt heller. 

Skal du noe spess i sommer?
Jeg skal en tur til Florida, noe jeg gleder meg ekstremt mye til. Skal på festivaler, eventer og bare slappe av her hjemme i Norge. Mulig det blir en liten tur til syden også, men det er ikke planlagt enda! 

Hva syntes du om Bergen?
Jeg har bare vært i Bergen et par ganger, og det er veldig lenge siden. Det er utrolig fint der og jeg har så lyst til å reise tilbake veldig snart! 

Hva vil du barna dine skal hete når du får det?
Jeg aner ikke. Jeg har faktisk ikke tenkt på det! Det eneste jeg har tenkt på er at jeg har lyst på internasjonale navn som er spesielle og fine!

Har du en privat snap som familie og venner får og bruker?
Nei, jeg har bare en snap. Familie og venner er jo venner med meg på snappen så de kan sende meg snapper når som helst! 

Processed with VSCO with c1 preset
SNAPCHAT: isabelleeriksen

Hva hadde du jobbet med om du ikke hadde hatt bloggen og YouTube?
Da hadde jeg enten brukt fagbrevet mitt og jobbet på kontor, eller så hadde jeg helt sikkert bare jobbet i en butikk! Drømmen er jo så klart å holde på for meg selv og være min egen sjef, men det hadde jo ikke skjedd med en gang. Så akkurat i dag om jeg ikke hadde hatt bloggen og sosiale medier, hadde jeg nok gjort det!

Når var sist du hadde kjæreste?
Det er noen år siden nå. Det ble slutt da jeg var 17 år gammel!

Hvordan ble du og Martine kjent?
Vi har alltid vært bekjente og visst hvem hverandre er, men da Martine ble 19 (tror jeg) ble jeg invitert i bursdagen hennes. Midt i bursdagen dro vi to på mcern, jeg sov hos henne den natten og etter det ble vi bestevenner. Merkelig ikkesant? Etter det var jeg faktisk hos henne et halvt år i strekk. Så jeg så å si flytta inn til henne etter bursdagen hennes da vi ble ordentlig kjent!

Hvor mye tjener du på sosiale medier i uken?
Det er veldig vanskelig å si. Faktisk umulig å si, haha.. Det kan jo hende jeg har et annonse innlegg eller video en uke hvor jeg for eksempel får 30 000 og neste uken har jeg ingen annonse innlegg, bare lenker osv. Da blir det jo mindre og ekstremt stor forskjell.

Er du og han fyren du var på date med sammen?
Nei, det er vi ikke.

Bor du alene? Hvem bor du med?
Jeg bor med mamma, stefaren min og lillebroren min. Og hunden vår da!

Hva syntes lillesøsteren din om at du legger ut lettkledde bilder på bloggen?
Jeg legger jo aldri ut noe hvor man ser mer enn når man har på bikini. Hun har ikke kommentert noe, så regner med det går fint haha.. 

Processed with VSCO with c1 preset Processed with VSCO with c1 preset

Syntes du fregner er fint?
Ja, det er så søtt. Jeg elsker spesielt små fregner som går over nesa!

Hva vil du gjøre når du blir eldre?
Aner ikke, det er så vanskelig å si. Jeg har liksom lyst til så mye! Det jeg uansett håper på er å kunne gjøre det jeg ønsker der og da. 

Vil du være med på bloggerne?
Jeg hadde ikke takket nei om jeg fikk spørsmålet!

Fra en skala på 1-10, hvor godt tror du Martine ligger an på Farmen?
Veldig vanskelig å si, men jeg tror ikke de andre ser på henne som en trussel så det er fult mulig hun kommer veldig langt! Kanskje 8 på grunn av det.

Har du hatt sex med flere gutter samtidig?
Nei, det har jeg ikke.

LIGNEDE KJOLE – HER

Hva var det beste med Paradise Hotel?
Åå, det er et vanskelig spørsmål, jeg aner faktisk ikke. Det beste må jo bli varmen, bading og kos og ikke minst maten!

Når fikk du hull i ørene?
Det fikk jeg da jeg var veldig ung. Tror jeg var sånn seks år eller noe! 

Blir du lett forelsket?
Nei, det vil jeg ikke si. Jeg blir kanskje lett interessert i folk, men ikke forelsket. Det skal en del til!

Har du en sex liste på hvem du har ligget med?
Haha, jeg hadde det faktisk før. Men den ble borte da jeg fikk ny telefon for noen år siden. 

Har du noen gang hatt sex i offentligheten?
Ja, det har jeg. Strand er jo offentligheten 😉

Syntes du det er morsomt å være med på musikkvideoer?
Ja, det er kjempe morsomt. Jeg digger det!

Kan du legge ut dette bilde?

❤️❤️

Hva skjer egentlig med Martine? Føler dere begynner å miste kontakten..
Nei hun er jo på Farmen nå og det stemmer at vi har fått mindre kontakt og er mindre sammen nå enn før, men det er fordi begge har mer å gjøre. Da sier det seg selv at man ikke har tid til å være sammen hver dag. Før var vi jo faktisk sammen hver eneste dag.

Hvordan kjenner du Vidar Villa?
Jeg ble kjent med han på innspillingen til musikkvideoen til ”One night stand” faktisk. Jeg fikk spørsmål om å være med der og takket ja uten at jeg kjente han. 

Hvem har du kontakt med fra Paradise Hotel?
Jeg har kontakt med de fleste faktisk. Noe jeg er veldig glad for! Snakker så å si med alle som bor i Oslo, og prater med alle når jeg møter de ute. Det er jo fra min sesong. Fra sesongen i år har jeg kontakt med Julie, Newa, Ine (litt på grunn av Sofie er god venn med henne) og et par til.

Er det ikke flaut å fortelle om hele livet ditt på YouTube og bloggen?
Nei, det syntes jeg ikke. Jeg liker å være åpen og ærlig mot leserne mine, det syntes jeg dere fortjener! Mulig jeg kommer til å angre om noen år, men akkurat nå føler jeg ikke at jeg har noe å angre på.

Kunne du vært med på Ex on the beach, helt ærlig?
Nei, absolutt ikke.

Når vil du ha barn?
Jeg aner ikke. Når jeg har fått meg en kjæreste som jeg vil dele resten av livet mitt med og når jeg har reit jorda rundt og føler for å slå meg til ro.

Leser søsteren din bloggen din?
Ja, det gjør hun.

Hvor er bikinitrusen fra?

Processed with VSCO with p5 preset

Den er fra Nelly. LINK HER.

Hvor ofte onanerer du?
Ikke veldig ofte, haha..

Kunne du ha hatt sex med en mindreårig?
Nei, det kunne jeg nok aldri hatt. De er jo flere år yngre enn meg, uff! Ble nesten kvalm av tanken nå..

Hvordan er det å ha fans?
Det er utrolig koselig og jeg setter så enormt stor pris på alle sammen. Det skal dere bare vite! Dere er grunnen til at jeg kan holde på med dette og underholde dere hver eneste dag. Love you all!

71 grader nord kjendis eller farmen kjendis?
Farmen helt klart.

Har du sluttet å trene?
Hehe, jeg har jo egentlig det.. Skikkelig trist for jeg har jo egentlig lyst til å trene og klare å dra på trening. Av en eller annen grunn klarer jeg aldri å komme meg på treningsstudio. Nå er det jo sikkert fordi det er så fint vær ute, men det er likevel vanskelig. Tips?

Favoritt ferie sted? Verste feriested?
Hmm, jeg elsker Karibien og Usa. Jeg vet faktisk ikke hva jeg syntes er det verste, det må jo bli noe i Europa.

Når begynte du med turn og hvor lenge gikk du der og hvilken klubb gikk du på?
Jeg begynte da jeg var veldig ung. Jeg tror faktisk jeg startet i første eller andre klasse på barneskolen. Jeg turna på Oslo Turnforening. 

Kan du vise puppene dine?
Nei, ikke til deg 🙂

Snuser du nå?
Nei, jeg har slutta!! Woho, jeg er fortsatt superstolt. Nå har det gått over et halvt år og jeg angrer ikke et sekund. Alle burde slutte!

Føler du at du bidrar i samfunnet?
Ja, det føler jeg. Jeg betaler skatt og det jeg må samtidig som jeg føler jeg gjør og står for mye bra. Jeg får ofte meldinger av jenter som trenger svar på ting og da svarer jeg med glede. Jeg elsker å hjelpe folk og være et forbilde. Det syntes jeg er viktig!

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det før. Husk at det bare er å spørre masse spørsmål i kommentarfeltet på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT FOR Å STILLE SPØRSMÅL TIL NESTE UKE, DER HETER JEG ”isabelleeriksen”.

38 kommentarer
    1. Tips til trening: Du burde dra å trene når du våkner. Det kan jo du. Da er du ferdig tidlig og kan starte dagen pluss at det er mye mindre folk der. Ser ut som du har en letttrent kropp hvis du skjønner, hva med å teste bikini fitness?😃😃

    2. (No hate) men 6 år er ikke så ungt «just so you know». Kjenner flere som har fått det når de var 3-4

    3. Slut ass. Tenk på hva slags personlige, ekle ting du deler ut i verden. Tenkt litt. Søstera og broren din leser dette, moren din, familien din og flere tusen mennesker. Hva tror du søstera di og mora di tenker når du forteller når du onanerer og når du hadde sex sist. ALT for personlig og kleint å dele med verden!

    4. Slut ass. Tenk på hva slags personlige, ekle ting du deler ut i verden. Tenkt litt. Søstera og broren din leser dette, moren din, familien din og flere tusen mennesker. Hva tror du søstera di og mora di tenker når du forteller når du onanerer og når du hadde sex sist. ALT for personlig og kleint å dele med verden!

    5. Hvor har du tatt silikon/botox/restylane, er det berre i puppene eller andre plasser også? Til ukens spørsmål:)

    6. Dra på treningsstudio av deg selv? Umulig. Begynn på sport, da «må» du liksom. Jeg elsker å trene, men klarer ikke dra selv så jeg trener både fotball og håndball. Etter å ha lest bloggen din såpass lenge virker ikke dette som noe sport for deg, men tennis hadde passet deg:) føler jeg hvertfall, Ekke sikkert det stemmer😋

    7. Om du ikke hadde vært med Martine på mcern og overnattet med henne så hadde dere helt sikkert ikke vært bestevenner og da hadde du sikkert ikke vært med på pH og da hadde du helt sikkert ikke holdt på med blogg heller! Hvor gammel er du egt?

    8. Har du ikke kontakt med Newa da, med tanke på at dere var på det russetreffe sammen? Elsker bloggen din kjempe mye💛💛 Du er bare så pen💛💛

    9. Haha kan du lage ett innlegg om ex on the beach? Liksom hva det handler om og hvorfor du ikke vil være med? Og kjenner du noen som er med i serien?

    10. Hei!! Hva er dine tips til å bli fortere brun? Alt fra solkrem til olje? Kunne ha vært morsomt med et sånt innlegg med tanke på at det er så varmt ute her i Norge at vi har sjansen til å bli brun! Eller kan du bare svare meg her)) Takk på forhånd <3

    11. Hva syntes du om at Mads Hanssen «angriper» isabell raad i sangen sin? At han rett og slett dømmer henne for operasjonene hun har tatt?

    12. Kan du komme til Raufoss, det er et lite sted med mange koselige folk?❤️Eller kan du dra på ingen er homo i andre div, den går i Oslo også❤️Veldig bra forestilling, handler litt om Raufoss fotball faktisk⚽️

    13. Har du testet Makeup Mekka? Liker du det? Hva syns du om det?
      Jeg har lite penger å bruke på slikt, så jeg vurderer å kjøpe derfra hvis det er bra, men vil ikke kaste bort pengene selvom det er billig. Elsker å sminke meg, så må jo ha nytt når jeg går tom

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg