Bursdag & kos

Annonse – lenker – Nelly

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I går var jeg i bursdagen til en av mine bestevenninner, noe som var ekstremt koselig. Hun hadde lyst til å dra ut å spise med sine nærmeste på selve dagen, og det skjønner jeg veldig godt! Vi var ute å spise i byen før vi tok turen videre på en liten bar. Det ble ikke en veldig sen kveld, noe jeg setter pris på i dag! 

🌸Bildedryss🌸

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 presetBirthday girl♡

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

Forresten hva syntes dere om kjolen min? Jeg elsker den så utrolig mye og har brukt den masse. Jeg kjøpte faktisk denne kjolen for over et år siden og den er fortsatt i bruk, haha! Jeg elsker hvordan den sitter på kroppen, men også hvor utrolig behagelig den er. Kjolen min er faktisk fra Nelly.no og den finnes der fortsatt. Du kan finne kjolen HER. Den er på rabatt til kun 199,- nå!

KJOLE – HER. (50% RABATT – 199KR)

 

30 kommentarer

Siste innlegg