Slik ser jeg ut idag – Finalefest Paradise Hotel

Heihei og god kveld alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i kveld? Akkurat nå sitter jeg på vors og skal straks dra videre til finalefesten til Paradise Hotel. Gud som jeg gleder meg! Hvem tror du vinner Paradise Hotel 2018? Legg gjerne igjen en kommentar på hvem du tror vinner.

I dag har jeg faktisk på meg en gammel kjole fra Bikbok, den er flere år gammel og jeg digger den.

Nå skal jeg kose meg videre! Ha en nydelig kveld babes, vi blogges. Love you all ♡

10 kommentarer
    1. Hva skjer nå? Det ble jo spoila Hvem som vant på liven til se og hør/pærra preik! Btw stor fan av deg❤️❤️

    2. Så fin! ❤️ Jeg bare lurte på noe, jeg har startet og blogge har gjort det i en liten stund nå og jeg sliter med headerbilde mitt for det vises bare når jeg er på pc men vis jeg er på tlf eller vis noen andre er på tlf så vises ikke headerbildet mitt.. vet du hvordan man kan få se det på tlf også? Håper på svar❤️❤️

    3. Når får man vite at man er med på Paradise Hotel egentlig? Liksom, hvor lenge før man reiser? klem<33

    4. Ahahaha begge som skrev håper Erik og Ingrid vinner både etter ep kom ut og idag. Leo og Julie vant😂SPOILER-ALARM! Leo slipper kula på 200 k ahahha wtf😂
      Klem meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg