ROSA hår og stripete klær

Annonse – lenker – Cubus

 Processed with VSCO with f2 preset

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? I går var jeg å spise lunsj sammen med Sofie, begge to gikk rundt med parykker. Jeg med rosa hår og Sofie med en brunt hår! Som dere vet hamstret jo jeg inn masse parykker da vi var i Los Angeles og begge syntes det var litt skummelt å bruke det her hjemme i Norge. Vi planla at vi måtte gå med det sammen, da ingen av oss turte alene haha.. Det var jo egentlig ingenting å være stresset over! Jeg kommer helt sikkert til å sprade rundt med parykker alene fremover. Digger det!

Vi spise et sted jeg kun har vært en gang før, et sted som ligger ved Tjuvholmen som heter ”Beach Club”. Maten og stedet var kjempe bra og det er nok et sted jeg kommer til å dra flere ganger! Jeg spiste som vanlig en salat. Jeg elsker faktisk salat og spiser som oftest det når jeg er ute! Det er det nok ikke mange som hadde sett for seg? 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Det var veldig mange som lurte på hvor antrekket mitt som jeg brukte i går var fra. Det skjønner jeg veldig godt, for det var utrolig kult! Jeg elsker å bruke slike sett. Mitt antrekk er faktisk ganske gammelt, jeg kjøpte det i London for over et år siden. På Bershka, men jeg har sett at de har fått et akkurat likt sett på Cubus her i Norge. 

Outfit details

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with c1 preset

JAKKE – HER. 

SHORTS – HER

 

🌸🌸🌸

65 kommentarer
    1. Peneste ever❤️🙈🔥💖💗💕💋Jeg tror jeg fikk mensen når jeg så på en av girltalk videoene deres🙈ly💋

    2. Men tror du det var mensen når det var brunligt og sånn..?++jeg så på girltalk videoen er ikke det litt syykt..?❤️

    3. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Før dere har feks parseremoni på PH, og det kommer små klipp innimellom fra sync. Så sitter dere kledd og sminket som dere ser ut på parseremonien. Når blir sync klippene spilt inn? Håper du skjønner spørsmålet mitt<3

    4. Alle som mener hun går rundt i bh-en det er akurat det samme vist hun hadde gåt rundt i bikini på stranda

    5. Trodde selv d bare var en kort topp eller mer Bralette, ser ikke problemet når d passer til outfitten og ser helt smashing ut?❤️❤️

    6. Halo?! Dere som bare Mååå hate på Isabelle, kan ikke dere bare få dere et liv isteden for å rakke ned på andre. Hvorfor skal man liksom være hore hvis man går i bh? Det er det samme som å gå i bikini. Slutt, Isabelle har følelser hun og.

    7. Til du som kalte hun ei hore burde du vite hva det betyr før du skriver det, fordi hore er langt ifra hva Isabelle er!!

    8. Trist at folk skal være så sykt sjalu på deg. Håper du nyter sommeren og bare er deg selv! Drit i alle andre du er smashing💕

    9. Til deg som skrev Isabelle var en hore pga lettkledd anntrekk på byen, slutt å bry deg om hva hun går med og hvis du ikke liker d så hold d inni deg!🤪 Bare tenk at Isabelle er heldig som tør å gå som hun egentlig vil❤️☀️ ily Isabelle

    10. Det er restpensjon løst å si sånn ting. De som kaller det hore burde Google hva det står får. Forde alle vet at du ikke er hore. De er bare sjalue på hvordan du ser ut du har en perfekt kropp. Liksom hva er vitsen, haha de burde ser gå og ta seg en bolle og være stille. PS love u ❤️❤️

    11. De som sitter her inne og slenger dritt er desverre bare sjalu… om man har selvtillit og glad i seg selv, kan man gå med akk hva man vill og hvor man vill! Liker at Isabell legger ut bilder som kanskje noen ser på som dristig, hun er seg selv!. Om noen plages av det så er det bare å krysse ut bloggen i venstre hjørnet og finne på noe annet å gjøre!

    12. Ka e de som e med folk🤔 De e vel ikke deira problem korleis andre går ute. Folk kler seg som dei vil og de e ikke våra problem og vist de dei he lyst og skrive noke domt så kan dei dra til *******🤗😶

    13. Isabelle er så fin og vi bor i et fritt land der man skal få lov til å gå i akkurat i det man vil. Hvis Isabelle føler seg komfortabel og synes det er fin så skal hun få lov til å gå i det fordi hun kan gå i akkurat det hun vil! Og det betyr ikke at man er hore bare fordi man bruker korte topper.❤️Ilu you ho girl💗

    14. Alle som sier at Isabelle er løs fordi hun går med bh under jakke, hva er det dere tenker med og hvor gamle er dere? Man kan faktisk ikke fortelle at dette er en bh, om jeg ikke hadde vist dette fra før av så hadde jeg trodd det bare var en topp eller noe! Dette her er akkurat det samme om hun hadde gått med en bikini topp og shorts rundt i byen eller noe, men ingen hadde kommentert på det? Så hvorfor kommentere på at hun går rundt i byen med en bh med jakke OVER?
      Jeg elsker deg Isabelle, og ikke bry deg om haters eller de som skriver hat :))

    15. Ååå nå blir Martine veldig lei seg viss ho får vite at JeffereeStar er i Oslo nå og hun er på Farmen innspilling! Ikkje good timing forå si de sånn:-(

    16. Spørsmål til ukens spørsmål:
      Har clickbait og det å spille på sex gitt deg mange fler «lesere»?
      klem digger deg

    17. Skjønner ikke hvorfor dere henger dere opp i at hun går med en bh? Er BH akkurat det samme som at hun går med det her som andre plasser hadde hun vært i Spania tviler jeg på at noen bryr seg, det samme gjelder i Norge skjerp dere

    18. Hvet dere Egt hva hore betyr??? Isabell er ikke hore bare pga ho går i bikini på byen! Det er faktisk inn å gå sånn og i tilleg er det sommer og varmt og så er shortsen high waist å den bh var ganske stor så da ser det jo Egt bare ut som om ho har en shorts og en mage topp!! Å det er helt normalt å gå sånn, Isabell er pen uansett Åsen ho går!!

    19. Du som kalte hele hore. Lærte dere ikke i barnehagen at den som sier noe styggt er det sjøl? Vel det gjorde mi. Så du sa te mange menneska at du e ein hora😊😂

    20. Blir så pissed av folk som bare må kommentere på alle andre, bare la hun gå med det hun vil? Du ser dritlekker ut forresten💖

    21. Hvorfor går du alltid med caps når du har parykk? 🙂 man ser jo at det er fake uansett hvis det er grunnen

    22. Herregud det er ikke galt å gå med bh i byen. Isabelle har selvtillit og det er bra og jeg syntes hun burde velge selv hva hun vil gå med utenat at dere skal kommentere dritt til hun dere burde kanskje skaffe dere ett liv for dere må skjønne at folk har rett til å velge hva de vil gå med ( Isabelle jeg er glad i deg men du kjenner meg ikke å jeg tror aldri du kunne blitt det heller siden du er kjent å jeg er bare en vanlig jente

    23. Kjære du som kaller Isabell for hore.
      Først og fremst, hva får deg til å tro at du kan gå rundt å kalle andre jenter for horer? Føler du deg bedre av det? Har du det virkelig så dårlig med deg selv at du må rakke ned på andre mennesker? Hva er greia lizzm?
      Å gå rundt som det der er absolutt ikke horete at all. Det er så jævla normalt i 2018.
      Vet du egt hva en hore er? For jeg tror ikke du er klar over det. En hore er en som selger seg for sex. DU ER IKKE HORE OM DU GÅR LITT LETTKLEDD FFS.
      Hva angår det deg om hva andre mennesker går med?? Om hu vil gå i bh i byen hvaså? Om hun vil ha på seg en topp hvaså? Om hun faen vil ha på seg en jævla genser hvaså? Om hun har på seg en jævla stram og kort shorts HVASÅ? Hva angår det deg? Det er helt greit at du ikke ville ha gått sånn, men det er forskjell på personer.
      Jeg blir så jævla oppgitt fordi du kommer her og kaller en så nydelig jente for hore når hun ikke har solgt seg selv for sex, men fordi hun går med noe som du ikke kunne ha gått i.
      Jeg håper serr du vokser litt opp og blir mer moden i huet.
      Okei ha en fin dag videre;)
      Hilsen meg :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg