SKAL VÆRE MED PÅ KJENDIS FARMEN!! Syke nyheter

Heihei alle mine fine♡

DA ER DET ENDELIG UTE!!! Martine skal være med på farmen kjendis, noe som er helt sykt og ikke minst døds kult. Jeg er så glad og stolt at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Akkurat i dette øyeblikket er Martine inne på gården uten telefon og noe kontakt med andre mennesker enn de som er inne på gården sammen med henne. Jeg er så spent på hvordan dette kommer til å gå! Innspillingen startet jo akkurat så jeg håper fortsatt det er en stund til jeg ser henne igjen, hun må jo gå for gull og prøve å vinne hele greia! Tenk om hun hadde klart det, det hadde vært fantastisk.

Før hun dro spilte vi inn masse videoer til YouTube slik at vi skulle ha litt innhold til dere! Nå vet dere hvert fall hvorfor det har vært litt stress i det siste, hvert fall når det kommer til Martine. La oss alle ønske Martine lykke til i kommentarfeltet på YouTube, det kan du gjøre HER

Husk å abonner på kanalen vår, det er helt gratis og du kan gjøre det HER. 

Hva syntes du om denne helt syke nyheten? Tror du Martine kommer til å klare seg på Farmen? En gård hvor hun skal leve 100 år tilbake i tid?

15 kommentarer
    1. Bare elsker å lese bloggen din du er såå utro og et stort forbilde for meg! Har lyst å bli som deg❤️

    2. Du er som vinden som blåser tilbake du er du en stjerne på natte himmelen. Vis dem hva du kan og ikke kan. Så finner du ut at du er den du vil du skal være du klarer det du vil #klarerdetduvil #stjernepånattehimmelen

    3. Hvilken foundation og farge brukte du på lillesøsteren din da du sminka hun i den videoen du la ut på yt?❤️

    4. Det hadde vært kult om hun hadde vunnet farmen kjendis også🤪❤️ Da hadde hun hatt vunnet farmen og paradise

    5. Hei vilket øyenskygge palett bruker du Isabelle??
      Plis svar meg! Jeg elsker YouTube kanalen din så mye

    6. Hei kan bare svare på den her fordi det er noe jeg har lurt på lenge. Jeg Har kansje hatt det i en måned og det er at det kommer noe hvitt ut av tissen min og Jwg vet at det er utflod, men jeg vet ikke om jeg skal bruke noe eller hva jeg skal gjøre fordi jeg er bare 11år

    7. Her og skriver du feil. Det heter dødskult, igjen i bare ett ord. Sikkert veldig vanskelig går deg som er toppblogger i Norge å lære deg og skrive riktig! Dette er noe du burde bry deg litt mer om!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg