Slik skjønte jeg at Martine skulle være med på Paradise Hotel.. SYKT

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det idag? Jeg har det helt toppers og satt akkurat å tenkte tilbake til hvordan livet mitt var for akkurat et år siden. Da var jeg fortsatt på tv og det hadde enda ikke blitt annonsert at Martine vant Paradise Hotel og slapp kula og delte pengene med meg. Dette øyeblikket husker jeg så utrolig godt og vi gikk rundt å ventet som bare det til dette skulle bli sluppet. Det syntes jo vi var kjempe morsomt!

I sammenheng med Paradise Hotel får jeg fortsatt masse spørsmål om det. Om jeg angrer på at jeg var med, hvordan det egentlig var der inne, om jeg har brukt alle pengene jeg vant, og om jeg faktisk visste at Martine også skulle være med. Noe jeg faktisk gjorde og fikk bekreftet da en i tv3 klarte å fortelle meg det ved et uhell..

Haha, hvem husker dette?? Dette er første dagen min inne på hotellet og jeg skulle skifte til bikini, men ville ikke vise puppene mine ;)) #minner

Som de fleste helt sikkert har fått med seg så var jo Martine og jeg allerede bestevenner før vi begge var med på Paradise Hotel sammen i fjor! Jeg meldte meg på Paradise bare for moro skyld sånn egentlig og selvfølgelig fordi det hadde vært morsomt å komme med om Martine også gjorde det. Vi var faktisk på førstegangs intervju sammen og kom videre begge to. Akkurat det holdt begge to faktisk skjult da produksjonen var ekstremt strenge på hvem vi faktisk skulle si det til. Vi kunne ikke si til NOEN at vi hadde kommet videre osv. Jeg var faktisk veldig usikker på om jeg skulle være med eller ikke helt til jeg faktisk satt på flyet på vei til Mexico! Da visste jeg også at Martine allerede var der. Så det var også en liten sikkerhet jeg hadde – det var jo skummelt å skulle reise bort ti å være med på et tv show helt alene! 

Jeg visste at Martine skulle være på grunn av fotografen til tv3 klarte å spoile det.. Da jeg var innom kontorene her i Oslo for å ta mitt nattbordsbilde klarte faktisk fotografen der å fortelle meg at Martine også hadde vært der. Jeg tror han blandet oss og han sa noe som ”Ja, var det ikke venninnen din som var her forrige uke?”. Han mente at vi poserte likt og jeg husker egentlig ikke helt hva han sa, men det var noe slikt. Jeg skjønte hvert fall at Martine hadde vært der noe som betydde at hun også hadde kommet videre og skulle ned til Mexico. Det var også en stor grunn for at jeg faktisk takket ja og valgte å dra til Mexico. Hadde for eksempel bare jeg kommet med tror jeg ikke jeg hadde blitt med! Jeg hadde jo ikke super lyst og meldte meg på for moro skyld. Nå er jeg jo veldig glad for at jeg ble med!

 

🌸Så over til noen av spørsmålene rundt Paradise Hotel🌸

Angrer du på at du var med på Paradise Hotel?
Jeg angrer ikke på at jeg var med den dag i dag, men rett etterpå var jeg litt skuffet og jeg skal ærlig innrømme at jeg angrer litt på at jeg var med da. Som dere vet var jo ikke jeg inne på hotellet så veldig lenge og jeg følte ikke at jeg fikk vist meg selv som den jeg er 100%, noe som var veldig trist for meg akkurat nå. Nå går det heldigvis mye bedre og jeg er glad for at jeg var med. Jeg angrer hvert fall ikke!

Har du brukt opp alle pengene du vant?
Nei, det har jeg ikke. Jeg satt alle pengene over på sparekonto og har egentlig ikke brukt noen av de. Jeg har tatt derifra, men ført over igjen så det er fortsatt om ikke enda mer penger på den kontoen 😉

Fikk du 250 000 kroner? Delte du de med Martine og Aleks?
Ja, jeg fikk 250000 kroner inn på kontoen min. Jeg satt da over penger til både Martine og Aleks slik at det ble 100 000 kroner på hver slik som avtalt! Grunnen til at jeg fikk alt inn på min konto var fordi det var det som skjedde i spillet og på finalen. Martine valgte da å dele disse pengene med meg og slapp kulen på 50 000 kroner, resterende 250 000 kroner gikk da til meg. Da hele potten var på 300 000 kroner! 

Hvordan er det egentlig inne på Paradise Hotel?
Som sagt så var jo ikke jeg der inne så veldig lenge og jeg følte ikke jeg fikk gjort alt eller opplevd alt man gjør inne på Paradise Hotel! Alt i alt var det jo veldig morsomt og ikke minst super fint. Først og fremst lagde vi jo TV og det vil si mye venting og kjedelige stunder. TV = Tålmodighet & Venting. 

⭐️⭐️⭐️

18 kommentarer
    1. Elsker deeeeeeg❤️❤️💖😂😍😘💗snap:bethina_06) legg meg til for noe til en girltalk video…jeg så på den nyeste girltalken deres og så plutselig fikk jeg….

    2. You should watch Shadowhunters on Netflix, hulu or freeform! The show is so amazing with lots of lgbt rep and groundbreaking topics are discussed in a classy matter! i love this show so much, and i am sure you will love it to <3 the show is currently on it's 3rd season, go binge it! :)

    3. Hei Isabelle! 💕
      Er stor fan av deg, og synes virkelig at du gjør en god jobb med bloggen osv…! 💕 Add meg på snap hvis du kan: grasia2222
      (Grasia er en hest) 😂🐴
      Hilsen din største bloggleser!!!

    4. Hei, jeg har et litt uvanlig spørsmål til deg😂 hvis du kunne velge hvem som helst i hele verden til å spise 3 retters middag med. Hvem hadde du valgt?😎💙 elsker bloggen og deg💝😍👏🏻

    5. Dette har jeg lurt på lenge: det er sånn at 2 og 2 skal gå ett steg frem og slippe kula om de vil (og så flere steg helt til de er i midten) men hva skjer om ingen har sluppet kula og begge personene står i midten? Får de begge 500000 kr da?
      For visst det er sånn så skjønner jeg ikke hvorfor de bare avtaler at ingen av de skal slippe kula så begge personene får pengene🤷🏼‍♀️

    6. DU OG MARTINE ER SÅ PENE😍😭😭
      Jeg skule ønske jeg også var som dere!
      Når jeg blir komfirmert om noen år skall jeg spare opp til silikon å bli akkuratt lik deg!
      Jeg elsker deg😚🌺❤️💖💗💰🎀🎊🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg